توقف قهرمان جام جهانی در دقیقه 90

b_150_100_16777215_00_images_stories_football.jpgرقابتهای مقدماتی یورو 2016 با توقف خانگی قهرمان جام جهانی 2014 و پیروزی پرتغال در آخرین دقیقه ادامه یافت .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، رقابتهای مقدماتی جام ملت های 2016 اروپا سه شنبه شب ادامه یافت که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم ملی آلمان در زمین خود برابر ایرلند یک بر یک متوقف شد. ژرمن‌ها که در بازی قبل خود برابر لهستان با دو گل شکست خورده بود با گل دقیقه 71 تونی کروس پیش افتادند اما جان اوشی در دقیقه 94 با ضربه دقیقه خود از روی خط شش قدم کار را به تساوی کشاند تا قهرمان جام جهانی 2014 با یک ناکامی دیگر مواجه شود.

 

در یکی دیگر از بازی‌های جالب توجه تیم ملی پرتغال در زمین دانمارک یک بر صفر به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو در دقیقه 90 این بازی موفق به گلزنی شد تا 3 امتیاز ارزشمند را برای تیم کشورش به ارمغان بیاورد .

 

اما اتفاق ویژه رقابتهای این شب نیمه تمام ماندن دیدار تیم های صربستان و آلبانی بود. این بازی در همان دقایق ابتدایی با پرتاب مواد آتش زا با وقفه مواجه شده بود و در ادامه با ورود یک هواپیمای بدون سرنشین به داخل استادیوم که پرچم کشور آلبانی را حمل می‌کرد درگیری بازیکنان دو تیم و نیمه تمام ماندن آن را به دنبال داشت .

 

نتایج کامل دیدارهای سه‌شنبه شب به شرح زیر است :

 

گروه D:
آلمان یک - ایرلند جنوبی یک
جبل الطارق صفر - گرجستان 3
لهستان 2 - اسکاتلند 2

 

گروه E:
سن مارینو صفر - سوئیس 4

 

گروه F:
جزایر فارو صفر - مجارستان یک
فنلاند صفر - رومانی 2
یونان صفر - ایرلند شمالی 2

 

گروه I:
دانمارک صفر - پرتغال یک
بازی صربستان و آلبانی نیمه تمام ماند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن