با اعلام کاناوارو؛

مسابقات اسطوره‌های فوتبال دنیا از ۱۴ آذر آغاز می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_000.jpgاسطوره فوتبال ایتالیا اعلام کرد که مسابقات اسطوره‌های فوتبال دنیا از ۱۴ آذر آغاز می‌شود.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فابیو کاناوارو شروع رقابت‌های اسطوره‌های فوتبال دنیا را در نشست خبری امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد.

 

کاناوارو، یکی از بنیان گذاران این دوره از مسابقات که به همراه مایکل اوون و پاتریک کلایورت در پایتخت مالزی حضور دارد، بیش از 30 بازیکن اسطوره‌ای را برای شرکت در یک دوره مسابقات گرد هم آورده است. این مسابقات از پنجم دسامبر 2015 در ورزشگاه راجامانگالا بانکوک در تایلند آغاز خواهد شد و سپس در کشورهای چین، ژاپن و مالزی ادامه خواهد یافت.

 

هیده‌توشی ناکاتا، ستاره فوتبال ژاپن، لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال و آندره شوچنکو نیز در این مسابقات حاضر خواهند شد. بازیکنانی که قهرمان جام‌جهانی، مسابقات قهرمانی اروپا و لیگ قهرمانان شده‌اند یا بیش از 50 بازی ملی دارند، در این بازی‌ها شرکت می‌کنند.

 

این بازی‌ها در حالی که به هواداران فوتبال در سراسر دنیا اجازه می‌دهد یک بار دیگر بازی اسطوره‌های خود را تماشا کنند، به شناساندن خیریه‌هایی مسابقات اسطوره‌های فوتبال دنیا و تمرکز بر روی افزایش بودجه و توسعه فوتبال نوجوانان در کشورهای میزبان کمک می‌کند.

 

کاناوارو، یکی از بنیان‌گذاران این مسابقات و قهرمان جام‌جهانی 2006 در این باره اظهار داشت: می‌خواستیم جایی که می‌توانیم بازی کنیم و به هواداران فوتبال نشان دهیم که اسطوره‌هایشان می‌توانند دوباره بازی کنند، این برند را توسعه دهیم اما من قصد داشتم کار بیشتری انجام دهیم و آن هم این است که هرجایی که به میدان می‌رویم، میراثی بر جای بگذاریم.

 

وی ادامه داد: این مسابقات برای این است که اصولی را بر جای بگذاریم و نوآوری‌هایی در رده نوجوانان انجام دهیم؛ همچنین آگاهی از کارهای خیر را در تمام کشورهایی که بازی می‌کنیم، ایجاد کنیم.

 

جیمز دیویس که به همراه کاناوارو یکی از بنیان‌گذاران این مسابقات است، افزود: توسعه یک برند هیجان‌انگیز مثل (GLS) مسابقات اسطوره‌های فوتبال جهان به حمایت بازیکنان، هواداران و همکارانی نیاز دارد که تاکنون این حمایت‌ها بسیار زیاد بوده است. 32 بازیکن که به اهداف GLS متعهد هستند، از برنامه‌ ریزی برای این چهار مسابقه استقبال کرده‌اند و اشتیاق آنها برای دوباره بازی کردن از بین نمی‌رود. ما به عنوان یک گروه سخت تلاش می‌کنیم تا بازی‌‌های بسیار رقابتی داشته باشیم و اقدامات مبتکرانه خود را در این کشورها انجام دهیم.

 

الکس سوسی، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برای استقبال از گروه بنیان‌گذار مسابقات GLS حضور داشت و با تمجید از موفقیت‌های فوتبالی آنها بر اهمیت برنامه‌های مسئولیت اجتماعی که در طول برگزاری این مسابقات اجرا می‌شود، تأکید کرد.

 

سوسی در این باره گفت: مسابقات اسطوره‌های فوتبال دنیا به سختی تلاش می‌کند تا برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود را اجرا کند، کاری که یکی از چهار اولویت اصلی ما در ای‌اف‌سی است.

 

وی ادامه داد: اسطوره‌های فوتبالی که در این مسابقات به میدان می‌روند، نه تنها به خاطر کمک به آینده فوتبال در منطقه بلکه به خاطر ایفای نقش مهم در توسعه‌های آینده و به جا گذاشتن میراثی ماندگار برای آسیا مهم هستند.


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن