بعد از غلبه بر آستون‌ویلا

مورینیو: ۷ امتیاز فاصله با من‌سیتی یعنی هیچ!

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_000.jpgسرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی بعد از غلبه بر آستون‌ویلا به شاگردانش به خاطر قدرت‌نمایی و تلاش برای صدرنشینی منچسترسیتی هشدار داد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، شب گذشته در مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس چلسی، صدرنشین پیکارها 2 بر یک از سد آستو‌ن‌ویلا گذشت. «ژوزه مورینیو» با وجود کسب این موفقیت به شاگردانش هشدار داد همچنان به کار ادامه داده و مغرور نشوند چرا که فاصله 7 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی، زیاد نیست .

 

وی اظهار داشت: اگر این فاصله امتیازی را در کشوری دیگر داشتیم، می‌گفتم خارق‌العاده است. در اینجا یعنی انگلیس، اما می‌گویم این 7 امتیاز فاصله‌، هیچ چیز نیست. چون هر بازی بسیار سخت است و هر نتیجه‌ای امکان دارد پیش آید. واقعا خیلی خیلی سخت است .

 

وی ادامه داد: بله، 7 امتیاز یعنی اینکه به اندازه همین امتیازات فاصله وجود دارد اما باید 14 بازی دیگر انجام دهیم. یعنی 42 امتیاز در پیش داریم که بابتش باید بجنگیم و در این 42 امتیاز باید همین فاصله را حداقل حفظ کنیم. می‌گویم این فاصله چیزی نیست و می‌تواند به سرعت محو شود.

 

مورینیو همچنین عنوان کرد: از هیچ‌چیز تعجب نمی‌کنم. در انگلیس هر تیمی قادر است از صدرنشین امتیاز بگیرد. پس این موضوع که تعجب ندارد.

 

او ادامه داد: حرف من این است وقتی تیم شما صدرنشین لیگ هست، نباید بگذاری مقابل تیم‌های دیگر امتیاز از دست دهی. اگر آنها امتیاز از دست دهند، این اتفاقی خوب است اما وقتی امتیاز از دست نمی‌دهند، این که مشکل نیست. باید در این حال روی توانایی‌های خود تمرکز کنیم. اگر در بازی بعدی برنده شویم، باید حداقل همین فاصله امتیازی را با کسب برد و 13 بازی باقیمانده حفظ کنیم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن