رخدادهای دراماتیک دیگر در راس رقیب فولاد در لیگ قهرمانان؛

استعفاهای پی در پی در الهلال پس از شکست اخیر

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_000.jpgدرپی شکست‌های هفته‌های گذشته تیم الهلال در مسابقات متفاوت داخلی و خارجی عربستان، در سطوح متفاوت مدیریت این باشگاه کناره گیری هایی رخ داده که می‌تواند سبب تحولات کلان در این باشگاه شود .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، سه نفر از اعضای مدیریت باشگاه الهلال، استعفایشان را اعلام کرده اند. این اقدام درپی شکست های اخیر که در جریان لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات داخلی رخ داد، صورت گرفت. بدترین شکست آنها نیز در فینال جام ولیعهد که در جمعه شب گذشته رخ داد، بوده است .

 

اعضای استعفا داده، استعفاهای شان را از طریق حساب کاربری ای که در یکی از شبکه های اجتماعی داشتند اعلام کردند. یکی از آن ها ذکر کرد: کناره گیری ام را از ورزش در کشورم را اعلام می کنم و می‌گویم که باز نمی گردم؛ این استعفا را در حالی تقدیم می کنم که عاشقانه برای کیان تیم آبی پایتخت آرزوی درجات رفیع می کنم ".

 

در روزهای گذشته درپی رخداد دراماتیک و درواقع شکست خانگی تیم آبی ریاض در مقابل الاهلی، کناره گیری های رمانتیکی به دنبال داشته که البته فرصت نیکی برای تحول اساسی در تشکیلات انسانی باشگاه پدید آورده است.

 

تیم الهلال از پرهوادارترین و باسابقه ترین تیم های فوتبال آسیا است.

 

الهلال در انتهای سال جاری با فولاد اهواز دیدار خواهد کرد.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن