مدیرعامل پاس همدان: متاسفم که از خودی هم می خوریم!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با انتقاد تند از موضع گیری برخی هیات های ورزشی استان همدان پیرامون این تیم گفت: تا به امروز فکر می کردیم باید در مقابل انتقادهای خارج از استان ایستادگی کنیم اما حالا از خودی ها هم باید بخوریم! b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-04-20_07-51-26.jpg

محمدتفی رحیمی به همدان فوتبال افزود: امروزه پاس خاری برچشم برخی مخالفان است. سووال اینجاست که کدام یک از هیات های ورزشی از جیب شخصی حتی یک بطری آب معدنی خریداری کرده اند؟ اگر دستگاه ورزش استان به هیات های ورزشی سالن ها را واگذار نمی کرد که منبع درآمدی داشته باشند، چطور می خواستند چرخه مالی پیدا کنند؟

وی اضافه کرد: حتی برخی از هیات های ورزشی توان تیمداری هم نداشته اند و با شکست مواجه شدند! در این مدت که مدیرعامل باشگاه پاس بوده ام از جذب اسپانسر گرفته تا جیب شخصی برای تیم هزینه کرده ام. هر یک از هیات ها اگر تردید دارد بهتر است به باشگاه بیاید تا با مدرک بازگو کنم. اینکه چشم ها را می بندند و بدون اطلاع دقیق از مسایل به طرح موضوع می پردازند، غیرعقلانی است.

وی بیان کرد: پاس مورد حمایت استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان است و از وی و دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابت حمایت ها تشکر می کنم. بارها اعلام شده که ردیف بودجه پاس هیچ ارتباطی با منابع ورزش استان ندارد و در سال های اخیر با جذب اسپانسر و کمک های مالی خارج از حوزه ورزش این باشگاه اداره شده است.

رحیمی بیان کرد: پاس متعلق به شهدای گرانقدر است و با همین رویکرد به همدان انتقال یافت. حالا بجای اینکه تیشه به ریشه این تیم بزرگ زده شود می بایست کمک کنیم تا به جایگاه واقعی خود بازگردد. شخصا هیچ منفعت مالی و جایگاهی در باشگاه ندارم و فقط از سر دلسوزی درصدد کمک به این تیم هستم.

وی افزود: عده ای چسبیده به ورزش هستند و مدام با نگاه انتقادآمیز و تخریبی، بدون اطلاع از حقایق سعی در تضعیف دارند. این روزها سینه سوخته های ورزش نمایان هستند و به آنها احترام می گذارم اما عده ای که تصور می کنند با رفتن پاس بودجه این تیم به آنها تعلق می گیرد سخت در اشتباهند چرا که اعتبارات مالی پاس از جذب اسپانسر و منابع درآمدزا تامین می شود.

مدیرعامل پاس در خصوص خواسته هیات های ورزشی در واگذاری مهمانسرای ورزش گفت: این مهمانسرا در طول سال در اختیار هیات های ورزشی است و دردسر ان برای پاس! کدام هیات ورزشی تاکنون درخواست استفاده از مهمانسرا ورزشی را داشته و قبول نکرده ایم. در طول سال بارها هیات های ورزشی از این مکان استفاده لازم و رایگان را داشته اند.

وی بیان کرد: حالا که تیم در دست بومی ها است و می خواهند با وجود دغدغه های مالی و مشکلاتی که از قبل پابرجا بوده، این تیم را بدون هیچ چشم داشتی کمک کنند، عده ای که معلوم نیست تا الان چرا سکوت کرده بودند، حالا شکوفا شده اند و دم از خروج پاس می زنند!

رحیمی بیان کرد: پاس قرار نیست جایی برود و اقایان نمی توانند با صدور بیانیه نسبت به این تیم اظهارنظر و تصمیم گیری کنند. زمانیکه رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین بودند همین اقایان حتی زحمت آمدن به این شهرستان را ندادند. چطور داعیه مهربان تر از مادر شده اند! 

مدیرعامل پاس پیرامون اظهارنظر سرمربی والیبال همدان خطاب به قرارداد علی لطیفی سرمربی پاس گفت: قرارداد لطیفی از یک توپ والیبال هم کمتر است. بهتر بود سرمربی والیبال فکرش را تمرکز به موفقیت تیمش می کرد که این چنین با وجود صرف هزینه ها، از دور مسابقات کنار نمی رفتند. نسبت به حذف والیبال همدان در پلی اف لیگ یک ناراحت شدیم. ای کاش این تیم هم در جذب اسپانسر بهتر عمل می کرد. و ای کاش هر هیاتی به جای پرداختن به سایر حوزه ها، برای موفقیت خود تمرکز و برنامه ریزی کند.

وی ابراز امیدواری کرد مجموعه ورزش استان همدان با همدلی و همزبانی بتوانند سال های خوبی را برای ورزش استان رقم بزنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن