سکاندار فوتبال همدان:

تصمیم‌گیرندگان تیم شهرداری پاسخگو باشند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_sufi.jpgرئیس هیأت فوتبال استان همدان در نخستین واکنش نسبت به سقوط باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به لیگ دسته دوم، خواستار پاسخگویی تصمیم گیرندگان باشگاه شهرداری شد.
به گزارش "همدان فوتبال"، عباس صوفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز تأسف شدید بابت سقوط تلخ شهرداری به لیگ دسته دوم، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل در رابطه با مسائل فنی و تیمی این باشگاه هشدارهای لازم را به مسئولان شهرداری و باشگاه داده بودیم اما آنها هیچ توجهی نکردند و اکنون باید پاسخگوی اشتباهاتشان و عقب‌گرد چندساله فوتبال همدان باشند.
وی ادامه داد: به خاطر حفظ آبروی شهر و آرامش ذهنی تیم شهرداری هیچ‌گونه صحبت و اظهارنظری در فضای فوتبالی و عمومی منتشر و پخش نکرده و در امورات تیم دخالت نکردیم اما اکنون زمان پاسخگویی افراد مقصر است.
رئیس هیأت فوتبال استان همدان تصریح کرد: چه خون‌دل‌هایی برای این تیم خورده شد تا به این جایگاه ویژه‌ای برسد که توسط تصمیم‌گیری افراد غیرفوتبالی به سقوطی تلخ منجر شد و فوتبال همدان را در شوکی ناگوار فرو برد.
صوفی با بیان اینکه غرور کاذب مجموعه کادرفنی این باشگاه باعث لطمه‌ای بزرگ به تیم شهرداری شد، مطرح کرد: کادر فنی باشگاه پس از رسیدن به بن‌بست تاکتیکی و عدم نتیجه‌گیری باید استعفا می‌داد تا کادر فنی جدید وارد عمل شود و شاهد این سقوط ناگوار نباشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن