پاس همدان به دنبال خريد امتياز ليگ برتر؛ صوفی: تنها جلالي و دايي فوتبال پاك ارايه دادند

b_150_100_16777215_00_images_stories_sofi.jpgمدير باشگاه پاس همدان گفت: با يكي از تيمها صحبتهاي اوليه را انجام داده‌ايم و شايد با امتياز اين تيم در ليگ برتر حاضر شويم.

عباس صوفي افزود: تا چند روز آينده تکليف اين ماجرا مشخص مي‌شود و به اطلاع مردم همدان مي‌رسانيم.

وي درباره مسائل تيم پاس نيز بيان کرد: ظرفيت تيم ما همين بود، اما اگر داوران کمي دقت مي‌کردند در بازيهاي ديگر بازي جوانمردانه و پاک رعايت مي‌شد، تيم ما مي‌توانست در ليگ برتر باقي بماند.

وي خاطرنشان کرد: تنها مجيد جلالي و علي دايي برابر حريفان خود فوتبال پاك و جوانمردي را ارائه دادند.

صوفي اظهار كرد: متاسفانه تيم پاس قرباني فوتبال ناپاک و ناجوانمردانه شد. در بازي‌هاي همزمان به وي‍ژه بازي شاهين و نفت كه هر دو تيم از يك خانواده هستند، فوتبال ناپاكي را به نمايش گذاشتند.

وي افزود: همه چيز دست به دست هم داد تا پاس قرباني شود، در ديدار خود ما نيز داور اشتباهات بزرگي مرتكب شد و يك پنالتي مسلم ما را ناديده گرفت.

سرپرست باشگاه پاس همدان تصريح کرد: دوستاني که ادعاي جوانمردي دارند در هفته آخر ليگ عملي عكس را نشان دادند. چرا آقاي قلعه نويي تيم دوم خود را به ميدان مي فرستد؟ چرا در ديدار شاهين و نفت در ثانيه‌هاي پاياني گلي نا سالم به ثمر مي‌رسد؟

صوفي گفت: چقدر قشنگ بود که سپاهان با تمام قوا مقابل سايپا بازي هميشگي خود را مي کرد. اي کاش قلعه نويي حرف دو سال قبل خود را که به جلالي به خاطر بازي جوانمردانه مقابل ذوب آهن "مرد" گفته بود را مقابل سايپا به ياد مي آورد و بازي جوانمردانه مي کردند.

وي خاطرنشان کرد: البته مدرکي نداريم. فقط اين را مي‌دانم که حذف شدن ما ناجوانمردانه بود.

سرپرست باشگاه پاس همدان افزود: فوتبال همدان بزرگ است و به احتمال فراوان نماينده اي در فصل آينده از همدان در ليگ برتر خواهيد ديد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن