یداله اکبری: مدیر روستا در حد و اندازه پاس نبود

b_150_100_16777215_00_images_stories_95742-155479.jpgکاپیتان سابق پاس همدان تاکید کرده علی اصغر مدیرروستا باید جوابگوی مردم همدان باشد که با بستن تیمی ضعیف باعث سقوط آن شد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، یداله اکبری  مدعی شده که پاس فصل گذشته هم به خاطر تجربه او و چند بازیکن دیگر در لیگ برتر ماندنی شد.

اکبری در این خصوص گفت: از زمانی که سقوط پاس قطعی شد بسیاری از هواداران همدانی با من تماس گرفتند. حالا باید خود مدیرروستا جوابگو باشد. او در حد و اندازه های مربیگری پاس نبود و تیم را ضعیف بست. البته باید کسانی که او را آوردند هم پاسخگو باشند.

کاپیتان سابق پاس افزود: متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا پاس سقوط کند اما برگرداندن دوباره مدیرروستا به این تیم اشتباه بزرگی بود. ما پارسال هم حتی شد که در چند بازی دو بر صفر جلو می افتادیم و در نهایت نتیجه را واگذار می کردیم. ما بارها نیمه مربیان را باختیم و این نشان از ضعف مدیرروستا داشت.

یداله اکبری تاکید کرده پارسال هم پاس می توانست سقوط کند: پارسال پاس با بودجه کمتری نسبت به امسال، تیم بهتری داشت و اولیایی با همان بودجه کم تیم را جمع و جور کرد. با این حال فصل گذشته پاس با تجربه من و چند بازیکن دیگر در لیگ برتر ماندنی شد.

وی در پایان گفت: وقتی شنیدم پاس سقوط کرده واقعا شوکه شدم. روز اولی که پاس به همدان منتقل شد خیلی از بازیکنان جرات نمی کردند به این تیم بیایند اما من به خاطر علاقه ای که داشتم در این تیم ماندگار شدم. ناراحتی ام از این است که یک نفر مثل مدیرروستا 300، 400 میلیون پول گرفت و در نهایت تیم را انداخت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن