صوفی: امتیاز نمی‌خریم/ مقتدرانه در لیگ دسته اول شرکت می‌کنیم/ مدیرروستا می‌رود

b_150_100_16777215_00_images_stories_img_3000.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد، تیم فوتبال این باشگاه فصل آینده با ترکیبی متفاوت و کادر فنی جدید در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد.

عباس صوفی افزود: باشگاه پاس به دنبال خرید امتیاز تیم‌های لیگ برتری نیست و فصل آینده با یک تیم خوب و قوی در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت خواهیم کرد.

وی در خصوص آینده کاری علی اصغر مدیرروستا در تیم فوتبال پاس همدان گفت: صددرصد کادر فنی تیم فوتبال پاس تغییر خواهد کرد. به دنبال این هستیم که یک کادر فنی خوب برای هدایت تیم در فصل آینده انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان همچنین از تقویت تیم فوتبال باشگاه این باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعا کادر بازیکنان تیم پاس دچار ضعف و کاستی‌هایی بوده که تیم به لیگ دسته اول سقوط کرده است. با این شرایط نیاز داریم که ترکیب تیم را برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول تقویت کنیم.

صوفی در خصوص زمان انتخاب کادر فنی تیم فوتبال پاس گفت: عجله نداریم. سعی می کنیم با بررسی جوانب امر یک مربی خوب را برای تیم پاس انتخاب کنیم.

تیم فوتبال پاس همدان در پایان دهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عنوان شانزدهمین تیم جدول رده بندی به لیگ دسته اول سقوط کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن