بهترین موقعیت برای برد پاس استفاده از پشت دفاع بود!

20150921032932_31.jpgسرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به پیروزی این تیم برابر پاس گفت: برابر تیم فوتبال پاس همدان هدفمند و هوشمندانه بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش "همدان فوتبال"، سید کوروش موسوی با اشاره به دیدار نساجی مازندران برابر پاس اظهار داشت: متأسفانه تیم فوتبال نساجی مازندران در سه بازی گذشته علی‌رغم تمام شایستگی‌هایی که داشت بازی‌های خود را واگذار کرده بود.

وی افزود: می‌دانستیم در این هفته برابر یک تیم فنی و باکیفیت نظیر پاس همدان باید بازی کنیم و به همین علت با برنامه و تاکتیک وارد میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به آنالیز پاس گفت: ۴بازی گذشته تیم فوتبال پاس همدان را با دقت آنالیز کرده بودیم و با شناخت کامل از این تیم وارد میدان شدیم و می‌دانستیم پاس در هر بازی بیش از ۱۰موقعیت گل برابر حریفان کسب می‌کند و دیدار بسیار سختی برابر این تیم در همدان خواهیم داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: بسیار هدفمند و هوشمندانه در دونیمه برابر پاس بازی کردیم و خدا کمک کرد در دقایقی که انتظارش را داشتیم به گل رسیدیم.

وی بابیان اینکه لیاقت پاس این جایگاه نیست، بیان کرد: به دست آوردن این‌همه موقعیت در دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال یک هنر است که پاس این هنر را دارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران یادآور شد: ما پاس را به‌خوبی می‌شناختیم و می‌دانستیم در دقایق پایانی برای به ثمر رساندن گل یکپارچه حمله می‌شود و بهترین موقعیت استفاده از فضای پشت مدافعان است و گل ما هم به همین شکل به ثمر رسید.

موسوی درباره شایعاتی مبنی بر وجود تبانی در دیدار این تیم برابر نفت آبادان گفت: در فوتبال هر بازیکنی دچار اشتباه می‌شود و در دیدار برابر نفت هم شکست ما بر اثر اشتباهات فردی بازیکنان بود.

وی عنوان کرد: انتقادات من هم تنها از سازمان اداری تیم فوتبال نساجی بود که توسط یک شخص اداره می‌شد و ما سازمان قوی نداشتیم من انتظار داشتم همانند نیم‌فصل اول که ما در جمع مدعیان بودیم از این تیم حمایت می‌شد و نظر بنده این است که یک بازی ملاک ارزشیابی برای بازیکن نیست و باید برای ارزشیابی بازیکن کل یک‌فصل را ملاک قرار دهیم.