۴۵ میلیارد تومان برای تیم پاس همدان هزینه شده است

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgمدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: از ابتدای انتقال امتیاز پاس به همدان تاکنون ۴۵ میلیارد تومان کمک مالی صرف این تیم در لیگ‌های فوتبال کشور شده است.
به گزارش همدان فوتبال؛ محسن جهانشیر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود حمایت های دولتی در گذشته از این تیم، نتایج مناسب کسب نشد و بخش اعظم آن به مسایل مدیریتی باز می گردد.
وی بیان کرد: مدیریت نادرست در هزینه های این تیم سبب انباشته شدن بدهی های مالی شد و مشکلات متعددی را ایجاد کند.
جهانشیر اضافه کرد: در فصل جاری لیگ ۲ نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صرف تیم پاس شد که البته عمده این بودجه برای تسویه بدهی ها بود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در ۲ فصل اخیر با نظارت دقیق بر امور تیم توانستیم با حداقل هزینه ها در لیگ ۲ حضور یابیم و نتایج درخشان نیز حاصل شد.
وی افزود: تیم پاس نیازمند مدیریت واحد است و باید بدون اتکا به منابع دولتی بتوان از بودجه پایدار با جذب حامیان مالی استفاده کرد.
جهانشیر یادآور شد: در ساختار تیم پاس باید به دنبال مدیریتی باشیم که علاوه بر ترسیم مسیر مناسب، خلق منابع مالی را نیز داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه هیچ گاه به دنبال صعود از لیگ ۲ و زنگ تفریح در لیگ یک نیستیم، گفت: حضور مقتدرانه در لیگ ۲ را به تبدیل شدن به زنگ تفریح در لیگ یک ترجیح می دهیم.
وی بیان کرد: هم اینک نیز پنج بازی تا پایان مسابقات لیگ ۲ باقی مانده و قصد ما حضور قدرتمند در این بازی ها و فراهم شدن شرایط صعود است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن