پاشازاده: ریگی انگار 10 سال است استقلال بازی می‌کند

b_150_100_16777215_00_images_Pashazadeh2.jpgپاشازاده سرمربی تیم پاس همدان پس از تماشای اولین بازی آبی ها در لیگ برتر، نظر مثبتی روی این فصل از رقابت های لیگ دارد.
 پاشازاده که در حال حاضر مشغول آماده سازی پاس همدان برای فصل تازه فوتبال ایران است، اولین مسابقه استقلال در لیگ برتر را تماشا کرده است و برد دو بر صفر در اولین مسابقه را یک شروع محکم برای تیم محمود فکری می داند.
پاشازاده می گوید: خوشحالم که اولین بازی استقلال با این نتیجه به پایان رسید و پس از مدتها استقلال شروع خوبی در لیگ برتر داشت که این موضوع قطعا اعتماد به نفس تیم ما را بالاتر خواهد برد و مطمئنم که این اعتماد به نفس در ادامه رقابت ها نیز تقویت خواهد شد چون تیم از حیث نفرات در شرایطی است که می تواند از پس همه تیم های لیگ برتر بربیاید.
پاشازاده با اشاره به عدم حضور بازیکنان جدید در ترکیب استقلال گفت: همین که محمود فکری در تمام مصاحبه های قبل از بازی سعی کرد این مسئله را یک نکته یپش پا افتاده جلوه بدهد، از نقاط قوت اوست. شاید هر مربی دیگری بود، برای اینکه بهانه ای برای نتیجه ضعیف احتمالی داشته باشد، این مسئله را دستاویز خودش قرار می داد ولی فکری هیچ اشاره ای به این مسئله نکرد و با اعتماد به نفس دادن به بازیکنانش آنها را به زمین فرستاد و آنها نیز خوب از پس این کار برآمدند. البته خداراشکر بازیکنان جدید در بازی های آینده به تیم اضافه می شوند و این کامل ترین ترکیب آبی هاست.
پاشازاده می گوید: شاید فقط جای علی کریمی در استقلال خالی است و بقیه بازیکنان بهترین های پست خود در ایران هستند که البته امیدوارم علی کریمی در قطر موفق باشد و بازیکنی که جای او بازی می کند، خوب کار کند و جای خالی کریمی را پر کند. همانطور که مسعود ریگی در ترکیب استقلال بهترین بازی ها را انجام می دهد و طوری در ترکیب تیم جا افتاده که انگار 10 سال است در استقلال حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن