طلسم شکنی همدانی‌ها در تبریز؛

صعود شهرداری همدان به لیگ یک/طلایی منش دوبله شد

b_150_100_16777215_00_images_shahrdari111.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را کسب کرد.
تیم فوتبال شهرداری همدان امشب در هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور میهمان تیم علم و ادب تبریز بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
با این تساوی تیم فوتبال شهرداری همدان 48 امتیازی شد و توانست با تثبیت صدرنشینی خود در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور کسب کند.
با صعود تیم شهرداری به رقابت های لیگ یک استان همدان پس از حدود 5 سال دوری از لیگ آزادگان بار دیگر به رقابت های لیگ یک بازگشت و صاحب نماینده در این رقابت ها شد‌.
آخرین حضور یک نماینده از استان همدان در رقابت های لیگ یک به 5 سال پیش در فصل 95-94 برمی گردد جایی که تیم پاس به عنوان نماینده استان همدان در این رقابت ها حضور داشت و در پایان فصل با قرارگیری در رتبه شانزدهم جدول به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور سقوط کرد.
از نکات جالب توجه این مسابقه می توان به تقابل مجدد شهرداری‌چی های همدان با علم و ادب تبریز (شهرداری سابق) در راه صعود به رقابت های لیگ یک اشاره کرد. این دو تیم که حدود 4 سال پیش برای صعود به رقابت‌های لیگ یک رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند در آن زمان نیز بازی پایانی خود را در تبریز برگزار کردند که در نهایت شهرداری تبریز موفق شد با برتری یک بر صفر به صورت مستقیم به رقابت های لیگ یک صعود کند و شهرداری‌چی های همدان از صعود به این رقابت ها بازماندند.
حال شهرداری چی های همدان موفق شدند طلسم شکنی کرده و پس از اینکه 4 سال پیش در تبریز از صعود به رقابت های لیگ یک باز مانده بودند حال پس از 4 سال در همین تبریز جواز حضور در رقابت های لیگ یک را کسب کنند.
با صعود شهرداری همدان رضا طلایی منش از حیث صعود به لیگ یک دوبله کرد چرا که او پیشتر موفق شده بود تیم الوند همدان را از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ یک برساند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن