عزیزی خادم: همدان مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور است

b_150_100_16777215_00_images_azizi_khadem.jpgرییس فدراسیون فوتبال گفت که همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور انتخاب شده و به زودی تفاهم‌نامه این انتخاب برای عملیاتی شدن امضا می‌شود.
"شهاب‌الدین عزیزی خادم" روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان همدان، افزود: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت های موجود، فوتبال را به صورت یکنواخت در سطح کشور رشد و توسعه می دهد.
*راه اندازی ۵ مرکز استعدادیابی فوتبال در کشور
وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه اندازی کنیم.
عزیزی خادم با اشاره به انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور، افزود: مرکز استعدادیابی جنوب شرق کشور نیز چندی پیش به مرکزیت استان کرمان راه اندازی شد.
وی اظهار داشت: با برنامه ریزی جدید برای تیم‌های پایه از نادیده گرفته شدن استعدادها جلوگیری می کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال ایران افزود: انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور موجب شناسایی و شکوفایی استعدادهای این استان و این منطقه خواهد شد.
وی گفت: صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک بسیار ارزشمند است و حیف است که استانی همچون همدان با نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.
عزیزی خادم با اشاره به اینکه استان همدان توانمندی‌های بالایی در حوزه فوتبال دارد، افزود: برادران حیدری در حوزه داوری در جامعه بین المللی موجب افتخار ایران اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه استان همدان زیرساخت های مناسبی در حوزه ورزش از جمله فوتبال دارد، تاکید کرد: انتخاب آقای صوفی برای یکدوره چهار ساله دیگر به عنوان رییس هیات فوتبال استان همدان با کسب اکثریت آرا، مسوولیت بسیار سنگینی برای وی در راستای انجام وظایف محسوب می شود.
وی تصریح کرد: همدان به عنوان کلانشهری که به پایتخت نزدیک است، می تواند مرکز استعدادیابی فوتبال در غرب کشور باشد.رییس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد:
وی با بیان اینکه در وضعیتی حساس برای تیم ملی فوتبال کشور قرار داریم، عنوان کرد: همانطور که فوتبال آقایان در کشور رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته در مسیر توسعه فوتبال بانوان نیز گام های موثری را برخواهیم داشت.
عزیزی خادم تصریح کرد: در یک ماه آینده و در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی با یک اتحاد ملی از لحاظ مادی، معنوی و فضا سازی رسانه ای برای صعود به جام جهانی فوتبال متحد می‌شویم.
وی افزود: معتقدیم با قدرتمند شدن فوتبال، اعتماد عمومی به فدراسیون بازگردانده می شود و باعث هموار شدن مسیر دستیابی به اهداف و برنامه ها خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: امروز با افتخار در رابطه با توسعه فوتبال و عدالت یکپارچه در همه مناطق کشور سخن می‌گوییم.
عزیزی خادم تصریح کرد: تغییر نسل مدیران را در حوزه های مختلف شاهد هستیم و باید فضا را برای خدمت جوانان و مدیران باانگیزه و خلاقباز کنیم.
وی تاکید کرد: توسعه پایدار و متوازن از مهمترین اهداف فدراسیون فوتبال است.
وی ادامه داد: توسعه فوتبال بانوان از دیگر اهداف فدراسیون فوتبال است و امیدواریم استان‌هایی همچون همدان نیز در این مسیر گام‌های ارزشمندی بردارند.
عزیزی خادم بیان کرد: هر چقدر فوتبال بانوان قدرتمند شود، موضوع فوتبال در خانواده نیز بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا؛ مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان همدان، امروز دوشنبه در هتل باباطاهر و با حضور رییس فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار و عباس صوفی برای دومین دوره پیاپی به عنوان رییس هیات فوتبال این استان انتخاب شد.
در این مجمع، عباس صوفی با کسب ۲۲ رای از ۲۲ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات فوتبال این استان معرفی شد.
"محمد تقی رحیمی" و "علی ضمیری کامل" دیگر نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان همدان بودند که هر ۲ نفر پیش از آغاز رای‌گیری انصراف دادند.
هم اکنون بیش از ۱۰ هزار فوتبالیست به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت می کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن