رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

قاطعانه از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت خواهیم کرد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgرئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: قاطعانه از حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت خواهیم کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری مهر، هادی بلاغی با اشاره شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ درصد قابل توجهی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کردیم.
وی افزود: از روزی که به عنوان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان منصوب شده‌ام یکی از تلاش‌هایم پرداخت مطالبات تیم لیگ دسته اولی شهرداری همدان بوده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند، گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم هر چه به روز تر تعهدات و معوقات را پرداخت کنیم.
بلاغی خاطرنشان کرد: انتظار ما هم از بازیکنان و کادرفنی تلاش و جنگندی و نتیجه در زمین مسابقه است.
وی با اشاره به جایگاه تیم فوتبال شهرداری همدان در پایان فصل بیان کرد: برای اولین فصل حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور امیدواریم در یک جایگاه مناسب و آبرومندانه فصل را به پایان برسانیم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان امروز یک پایگاه اجتماعی در شهر پیدا کرده و فوتبال دوستان به آن علاقه‌مند هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن