رئیس هیئت فوتبال استان همدان:

تیم فوتبال شهرداری همدان حفظ شود

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_sufi.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: شورای شهر و شهرداری همدان تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ دسته اول فوتبال کشور را حفظ کنند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از مهر، عباس صوفی با اشاره به لزوم حفظ تیم فوتبال شهرداری همدان به عنوان سرمایه اجتماعی اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری با اتکا به بازیکنان بومی توانسته با سال‌ها تلاش از لیگ برتر استان همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.
وی افزود: این تیم امروز به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای استان همدان تبدیل شده و نه باید به راحتی این سرمایه اجتماعی نادیده گرفته شود.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه امروز تیم فوتبال شهرداری توانسته هواداران زیادی جذب کند، گفت: امروز مطالبه نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبالیست همدان حفظ تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.
صوفی خاطرنشان کرد: نابودی این تیم فوتبال، بسیاری از بازیکنان استان را دچار چالش و به سمت نابودی خواهد کشید.
وی با درخواست از شورای اسلامی و شهردار همدان بیان کرد: از شورانشینان و شهردار همدان می‌خواهیم نسبت به مطالبه جوانان و فوتبال دوستان شهر بی تفاوت نباشند.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با یک تصمیم خردمندانه و راهکار مناسب تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود.
صوفی با اشاره عواقب انحلال تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: در صورتی که شورای اسلامی شهر همدان رأی به عدم تیم‌داری این مجموعه بدهد آکادمی تیم فوتبال شهرداری به عنوان یکی از آکادمی‌های برتر غرب کشور دچار چالش بزرگی خواهد شد.
وی افزود: تمام بازیکنانی که در مدارس فوتبال، تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان این باشگاه فعالیت می‌کنند به تیم بزرگسالان به عنوان قله نگاه می‌کنند و با نابودی تیم بزرگسالان انگیزه فوتبالیست‌های شهر گرفته خواهد شد و آکادمی هم به سمت تعطیلی گام خواهد برداشت.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به سایر عواقب این تصمیم بیان کرد: تیم بزرگسالان شهرداری همدان با حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور شور و نشاط خاصی در شهر ایجاد کرده و نابودی این تیم موجی از نا امیدی را در شهر ایجاد خواهد کرد.
صوفی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان باید به این موضوع مهم توجه کنند که حضور این تیم از بسیاری از ناهنجاری و بزه‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و برای جلوگیری از این اتفاقات باقدرت از حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری همدان حمایت کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن