باشگاه پاس برای رفع دغدغه مدیریتی به بخش خصوصی‌ واگذار شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hamidseyfi.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باشگاه پاس پس از ۱۵ سال برای رفع نگرانی ها در مدیریت و حضور موفق در عرصه رقابت های فوتبال به بخش خصوصی واگذار شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، حمید سیفی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تامین منابع مالی، تیم پاس را با مشکل مواجه کرده بود اما توانستیم با راهکارهای لازم نسبت به اداره این تیم توسط بخش خصوصی اقدام کنیم.
وی با اشاره به سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی ورزشی نیمه کاره در سطح استان همدان، افزود: این طرح‌ها مطالبات برزمین مانده مردم در سال‌های گذشته بود که اکنون بخشی از آن‌ها تکمیل شده و این روند ادامه دارد.
سیفی گفت: همچنین در سال های اخیر نسبت به فعالی شدن طرح‌های عمرانی تعطیل شده اقدام کردهیم که از آن جمله عملیات ساخت سه سالن تخصصی ورزشی در شهر همدان در حال اجراست.
مدیرکل دیوان محاسابات استان همدان نیز با اشاره به نقش ورزش در شادابی و سلامت جامعه بر توجه همزمان به ورزش‌های همگانی و قهرمانی تاکید کرد و گفت: منش پهلوانی ویژگی بارز ورزشکار ایرانی است.
علی کرمانی افزود: در حوزه تحقق مسوولیت‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در جامعه، باید در حوزه ورزش گام‌های مهم و موثرتری برداشته شود و ما از هر طرحی که در این راستا باشد حمایت می‌کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن