شهردار همدان:

تیم فوتبال شهرداری متعلق به مردم همدان است

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgشهردار همدان گفت: امروز ما باید به تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان تیمی که متعلق به مردم شهر همدان است توجه کنیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از مهر، سیدمسعود حسینی با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: از گذشته تا به امروز بازیکنان، مربیان، مدیران گذشته شهرداری و اعضای ادوار گذشته شهرداری به معنای واقعی زحمات زیادی را کشیده‌اند تا بعد از سال‌ها مردم همدان لذت صعود یک تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور را بچشند.
وی افزود: فصل گذشته هم اعضای شورای اسلامی شهر با شرایط سخت اقتصادی که بود پای این تیم ایستادند و شهرداری همدان راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شد و بازیکنان نیز از جان و دل مایه گذاشتند تا این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شود.
شهردار همدان با بیان اینکه لیگ دسته اول فوتبال کشور به مراتب از لیگ برتر هم سخت‌تر است، گفت: حفظ تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور بسیار کار ارزشمندی بود از تک‌تک بازیکنان که مردانه جنگیدند و اسیر حواشی فوتبال نشدند و تیم را حفظ کردند تشکر می‌کنم.
حسینی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی بازیکنان و عوامل اجرایی از جان و دل مایه گذاشتند و حتی مدیر ما از جیب خود هزینه کرد همچنین سرپرست ما تنها از جیب خود ۲۰۰ میلیون تومان خرج کرد و ما نیز شب عیدی پرداختی به بازیکنان داشتیم که شرمنده خانواده آنها نشویم و بالاخره یک مجموعه جنگید تا این تیم باقدرت حفظ شود.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری تنها یک تیم فوتبال نیست، بیان کرد: نگاه ما به شهرداری تنها یک تیم ۱۱ نفره فوتبال نه باید باشد و ما این ۱۰ میلیارد را برای ۱۱ بازیکن که در نهایت با مجموعه کل تیم ۴۰ نفر هم به سختی می‌شوند خرج نمی‌کنیم بلکه نگاه چندین هزار نفر و یک شهر به این تیم فوتبال است.
شهردار همدان عنوان کرد: امروز ۵۰۰ نفر در مدرسه فوتبال شهرداری همدان ثبت نام کرده‌اند چقدر ما باید هزینه کنیم ۵۰۰ نفر را پای کار بیاوریم تمام این بازیکنان شب را با آرزوی این می‌خوابند تا روزی در تیم بزرگسالان شهرداری بازی کنند.
حسینی با بیان اینکه امروز قلب یک شهر برای تیم فوتبال شهرداری همدان می‌تپد، گفت: من روزی فکر نمی‌کردم به جز تیم ملی و تیم‌های باشگاهی مطرح پرسپولیس و استقلال قلبم برای برد و باخت تیمی بتپد اما وقتی به ورزشگاه می‌رفتم می‌دیدم جوانان این شهر با برد و باخت این تیم یک هفته شاد و ناراحت می‌شوند.
وی افزود: چقدر امروز باید هزینه کنیم تا نام شهرداری همدان در رسانه ملی چندین بار در هفته در طول یک فصل فوتبال زیرنویس و گفته شود ما نه باید نگاه هزینه‌ای به تیم فوتبال شهرداری داشته باشیم.
شهردار همدان با بیان اینکه امروز ما هم صاحب این تیم نیستیم، بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری متعلق به مردم و شهر همدان است اما بنده تمام صحبت‌های اعضای شورای اسلامی شهر را می‌پذیرم و تلاش می‌کنیم در یک بازه ۵ ساله این تیم را به یک استقلال مالی برسانیم.
حسینی ادامه داد: صرف حمایت از تیم فوتبال شهرداری نافی از حمایت سایر رشته‌ها نظیر والیبال، کشتی و ورزش شهروندی نخواهد بود و در این زمینه هم با قدرت تلاش می‌کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن