بازیکنان پاس همدان به علت عدم دریافت مطالبات از سفر به شیراز خودداری کردند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas401.jpgپاس همدان در حالی باید امروز /دوشنبه/ در چارچوب هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر ایمان سبز قرار بگیرد که سفر این تیم به شیراز انجام نشد و اعتصاب بازیکنان این تیم مبنی بر عدم پرداخت مطالبات مالی باعث شد تا از سفر به شیراز خودداری کنند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، تلاش‌های عباس صوفی رییس هیات فوتبال همدان مبنی بر جلب رضایت اعضای تیم پاس برای انجام این سفر هم ثمربخش نبود و این تیم به شیراز اعزام نشد.
رییس هیات فوتبال تا بامداد امروز نیز در تلاش بود تا مقدمات سفر به شیراز فراهم شود اما مدیران باشگاه پاس به وعده‌های خود در پرداخت مطالبات بازیکنان عمل نکردند تا آن‌ها نیز از این سفر امتناع کنند.
براساس قوانین فوتبال، حضور نیافتن پاس مقابل ایمان سبز شیراز منجر به ثبت نتیجه سه بر صفر به سود حریف و تشکیل پرونده انضباطی در فدراسیون برای پرداخت جریمه خواهد شد.
قائم مقام پاس: بازیکنان قید بازی را زدند
قائم مقام باشگاه فوتبال پاس همدان در این باره گفت: پنج درصد پرداختی به بازیکنان بابت مطالبات مالی آماده بود اما آن‌ها نخواستند که به شیراز اعزام شوند.
«سیدمحمد رضوی پور» افزود: حتی برای این بازی بلیت هواپیما خریداری شد و هتل در تهران و شیراز را برای اسکان تیم هماهنگ کردیم اما بازیکنان از این سفر خودداری کردند.
وی با اشاره به مشکلات انبوه تیم پاس، بدهی ۷۰۰ میلیون تومانی پاس به سازمان تامین اجتماعی را از جمله مشکلات عنوان کرد و ادامه داد: هر روز طلبکاران با حکم دادگاه به سراغ ما می‌آیند و می‌گویند از باشگاه طلب داریم و بدهی‌های گذشته همچنان پابرجا و سرسام آور است.
رضوی پور اظهار داشت: حتی برای حفظ آرامش پاس با استعفای محمدرضا آرتیمانی سرپرست تیم موافقت نکردیم و برای ادامه کار با قدرت ایستاده‌ام.
بازیکنان فوتبال پاس همدان برای مطالبات مالی از سفر به شیراز خودداری کردند
تصمیم گیرندگان باشگاه پاسخگو باشند
رییس هیات فوتبال همدان نیز در این باره گفت: تصمیم گیران باشگاه که شرایط واگذاری امور تیم به صورت مدیریت پیمانی به شرکت جویبار شهر را فراهم کردند، حالا باید پاسخگو باشند.
عباس صوفی با بیان اینکه از همان روز نخست به ما اعلام شد که دخالتی در امور باشگاه نداشته باشیم و برحسب وظیفه فقط حمایت کردیم اضافه کرد: افرادی که زمینه حضور این آقایان در راس امور باشگاه پاس را فراهم کرده‌اند باید جوابگوی هواداران و دوستداران تیم باشند و اینکه مدعی شده‌اند که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نامه کناره گیری خود را به اداره ورزش همدان ارایه کرده‌اند، به نوعی فرافکنی است.
وی اظهار داشت: آن‌هایی که با عنوان هیات امنا و نماینده تام الاختیار باشگاه زمینه را برای مدیریت فعلی فراهم کردند که به هیچ یک از تعهدات مالی خود عمل نکرد، حالا پاسخگو باشند.
مدیریت پاس صلاحیت ندارد
رییس هیات فوتبال همدان در ادامه گفت: هم اکنون نیز مدیریت باشگاه صلاحیت ادامه کار ندارد و با هماهنگی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان، فعالیت وی را بی‌اعتبار می‌دانیم.
صوفی افزود: تا به امروز وعده‌های فراوانی از مدیریت پیمانی باشگاه شنیدیم و حتی برای حفظ آرامش تیم و کمک به وضعیت موجود نشستی را هفته قبل با قائم مقام منصوب شده برگزار کردیم و قول پرداخت مطالبات و عمل به تعهدات را داد که البته تحقق نیافت.
وی با بیان اینکه در این ۱۵ سال اخیر با چنگ و دندان این باشگاه را حفظ کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به نابودی کشیده شود ادامه داد: مقرر شد هرچه سریعتر طی نشستی با مسئولان اجرایی، زمینه جذب حامی مالی و سپردن امور باشگاه پاس به افراد مورد وثوق فراهم شود.
رییس هیات فوتبال همدان افزود: این هیات در طول این سال‌ها همواره مشکلات و موانع تیم در فدراسیون فوتبال را پیگیری و حل و فصل کرده و اکنون نیز برحسب خواسته دستگاه ورزش و جوانان استان همدان عمل می‌کنیم.
وی اظهار داشت: فعالیت مدیریت فعلی صلاحیت قانونی را برای ما ندارد و در روزهای آتی با هماهنگی مسئولان تصمیم گیری لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن