خرید امتیاز مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور برای سردار زند ملایر

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_170120881.jpgتیم فوتبال سردار زند ملایر که از آبان امسال به طور رسمی وارد لیگ دسته سوم فوتبال کشور شد، به‌تازگی امتیاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سه را خریداری کرد تا چنانچه از صعود به مرحله بعد بازماند، با خرید این امتیاز وارد مرحله بعد مسابقات شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال سردار زند ملایر که هم اینک با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته سه کشور در مرحله نخست قرار دارد، جایگاهش در این لیگ تثبیت شد و با خرید امتیاز مرحله دوم، امید به صعود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارد.
تیم فوتبال سردار زند با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و سرمربی و بازیکنانی حرفه‌ای، شروعی طوفانی در لیگ دسته سه داشت و توانست کارنامه قابل قبولی را در لیگ ثبت کند.
باشگاه تازه تاسیس سردار زند ملایر، راه روشنی را در عرصه فوتبال این شهرستان در پیش گرفته و برای ادامه مسیر نیاز به حمایت دارد تا بتواند در فوتبال باشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد.
در همین راستا مدیرعامل، بازیکنان و کادر فنی باشگاه سردار زند شامگاه شنبه در نشست صمیمی با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی شهرستان ملایر و خبرنگاران، از حمایت‌های مسئولان و همراهی مردم و هواداران این تیم قدردانی کردند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در این مراسم، به عملکرد خوب کادر فنی و بازیکنان تیم سردار زند در لیگ دسته سه اشاره کرد و گفت: ابتدای کار خیلی امید به شکل‌گیری و تاسیس این باشگاه نداشتیم، اما با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته تیم سردار زند وارد لیگ دسته سه شد و با افتخارآفرینی، توانست پرچم ملایر را به اهتزاز درآورد.
حجت الاسلام "احد آزادیخواه" با آرزوی موفقیت برای تیم سردار زند، خواستار حمایت صاحبان واحدهای تولیدی و بخش خصوصی از این تیم تازه تاسیس شد و افزود: فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در حد و توان خود به این باشگاه کمک کنند و در کنار بازیکنان باشند.
به گفته وی فوتبال امروز به یک صنعت فراگیر تبدیل شده و هزاران ها نفر فقط در ایران با ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال در ارتباط هستند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فوتبال همچنین از بسیاری آسیب‌های اجتماعی و معضلات جلوگیری می‌کند، افزود: امروز که این زیرساخت مهم ورزشی در این شهرستان فراهم شده، بخش دولتی، عمومی غیردولتی و خصوصی باید از این تیم حمایت کنند و امکانات را در اختیار فوتبال قرار دهند.
فوتبال صنعتی فراگیر
حجت الاسلام آزادیخواه ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت ادارات برای کمک به تیم فوتبال سردار زند، تبلیغات و استفاده از ظرفیت رسانه را اولویتی مهم برشمرد و از اصحاب رسانه این شهرستان درخواست کرد: با انتشار اخبار خوب، به تیم سردار زند کمک کنند.
وی ورزش را یک اقدام غیرتمندانه دانست و ضمن اعلام حمایت از تیم سردار زند، گفت: به آینده این تیم و افتخارآفرینی آن امیدوار هستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از حوزه ورزش همگانی، گفت: این حمایت‌ها ظرف ۲ سه سال گذشته بسیار اندک بوده، اما با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها شاهد شکوفایی این حوزه بودیم.
"حمیدرضا سپهری‌نیا" فعالیت باشگاه سردار زند در حوزه ورزش قهرمانی ملایر را برای تقویت روحیه و ایجاد نشاط بین جوانان شهرستان ضروری دانست و افزود: امروز به همت سرمربی، کادر فنی و اعضای تیم سردار زند ملایر، شاهد کسب نتایج خوب این تیم بودیم.
وی با بیان اینکه ماندن تیم سردار زند در لیگ سه قطعی است، ادامه داد: این تیم نیازمند حمایت است تا بتواند نشاط و شادابی بیشتری را به جوانان تزریق کند.
رئیس هیات فوتبال ملایر نیز با اشاره به پیگیری‌های سه ساله برای ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی "سردار زند" ملایر، بیان کرد: تیم فوتبال سردار زند ملایر، شور و نشاط خوبی بین جوانان شهرستان ایجاد کرده است.
تیم سردار زند؛ بهترین تیم لیگ در اخلاق
"مهدی یوسف‌وند" با ببان اینکه به پشتوانه و حمایت مسئولان تیم سردار زند به این مرحله رسیده و در لیگ سه ماندگار شد، افزود: "کوروش برمک" سرمربی تیم سردار زند از بهترین سرمربیان حال حاضر کشور و این تیم به عنوان تیم اخلاق لیگ دسته سه کشور است.
وی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان شهرستان از این تیم شد و اظهار داشت: این نهالی که تازه کاشته شده، برای تبدیل شدن به درخت تنومند نیاز به حمایت مسئولان دارد تا همه جوانان شهر زیر سایه آن از ثمراتش بهره‌مند شوند.
مدیرعامل باشگاه سردار زند ملایر نیز از خرید امتیاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور برای این تیم خبر داد و گفت: در حال عقد قرارداد برای خرید این امتیاز هستیم تا در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور داشته باشیم.
سردار زند برای ادامه راه نیازمند حمایت است
"مجید حیدری" با بیان اینکه پس از سالیان سال ملایر صاحب یک باشگاه مدرن شد، افزود: یک مجموعه زحمت‌کش پشت این تیم است و امیدواریم فوتبال به عنوان یک صنعت پول‌ساز، بتواند اقتصاد و آورده‌های خوبی را برای ملایر رقم بزند.
وی ادامه داد: تیم سردار زند یک تیم مردمی است که در سال اول برای نخستین بار وارد لیگ کشوری شد، اما با وجود عملکرد درخشان، با بدشانسی نتوانست به مرحله دوم مسابقات صعود کند.
مدیرعامل باشگاه سردار زند ملایر خواستار حمایت مسئولان، خیران و بخش خصوصی از تیم سردار زند شد و گفت: بدون شک عواید این تیم برای مردم و جوانان این شهر است و تا پای جان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنیم.
در پایان این نشست با حمایت برخی از شرکت‌های تولیدی و صنعتی، فعالان اقتصادی و برخی مسئولان، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به تیم فوتبال سردار زند کمک شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن