خشم مربی لیگ یکی؛

۲۰ هفته است که از داوری ضربه خورده‌ایم!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: طی ۲۰ هفته گذشته نه تنها از داوری‌ها سود نکرده‌ایم بلکه همواره نحوه قضاوت داوران در همدان و خارج از خانه به ضرر ما بوده و به تیم ما ضربه زده است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، علی قربانی با بیان اینکه برخی از تیم‌ها هر هفته پس از پایان مسابقه جوسازی می‌کنند، اظهار کرد: تیمی هستیم که در ۲۰ هفته گذشته حتی یک پنالتی به سود ما گرفته نشده و چندین بار به اشتباه حتی در خانه، داوران به ضرر ما پنالتی گرفته‌اند.
وی افزود: با قطعیت می‌گویم در ۲۰ هفته گذشته از لیگ دسته اول فوتبال کشور از داوری‌ها سودی نکرده‌ایم و تماماً به ما ضرر وارد شده اما هیچ گاه تا به این هفته اعتراضی به قضاوت داوران نداشته‌ایم.
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با تأکید بر اینکه هیچ گاه علیه داوران لیگ جوسازی نکرده‌ایم، گفت: متأسفانه بعضی از تیم‌ها یاد گرفته‌اند بعد از پایان هر مسابقه علیه داوران و کمیته داوران جوسازی می‌کنند تا شاید در بازی بعدی بتوانند سودی ببرند و در این میان با کمال تأسف تیم‌های بی‌حاشیه و مظلومی مانند ما متضرر می‌شوند چراکه هیچ‌وقت اعتراضی نمی‌کنیم.
وی با درخواست از فدراسیون و کمیته داوران، بیان کرد: ما نمی‌خواهیم داوری‌ به نفع ما سوت بزند همانطور که در این مدت زده نشده اما انتظار داریم فدراسیون و کمیته داوران در نیم فصل دوم که حساسیت‌ها به اوج می‌رسد در چیدمان داوران و نظارت بر آنها دقت بیشتری داشته باشند.
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: امیدواریم نگاه به همه تیم‌ها یکسان باشد تا با توجه به هزینه‌های هنگفت تیم‌داری حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.
قربانی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان، تصریح کرد: بعد از پیروزی ارزشمند هفته گذشته برابر تیم متمول و قدرتمند مس شهر بابک از نظر انگیزه و روحیه شرایط بسیار خوبی داریم.
وی ادامه داد: بازیکنان جدید خوبی به ما اضافه شده‌اند، تنها مشکل ما شرایط تمرینی در همدان است و به علت بارش رحمت الهی که امسال در همدان طی چند سال گذشته بی سابقه بود، مدت‌هاست روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم.
مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته جاری این تیم، مطرح کرد: شرایط جدول رده‌بندی گویای همه چیز بوده و تیم فوتبال شمس آذر قزوین از تیم‌های پرمهره و قدرتمند این فصل است.
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر شرایط مالی به طور قطع با این تیم به هیچ‌وجه قابل مقایسه نیستیم اما ما بازیکنان جوان باغیرت و باانگیزه‌ای داریم و در همدان برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.
از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در هفته بیست و دوم، تیم فوتبال شهرداری همدان سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان برابر تیم شمس آذر قزوین صف آرایی خواهد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن