بازگشت بحران به باشگاه پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas401.jpgهفته گذشته در حالی که با معرفی حمیدرضا عابری منصور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان انتظار می رفت که نگرانی‌ها بابت وضعیت نامطلوب این تیم در ادامه مسابقات لیگ ۲ فوتبال کشور رفع شود اما با استعفای ناگهانی او بحران و تنش باز هم به این باشگاه باسابقه بازگشت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، عابری منصور که هفته گذشته از سوی مجموعه ورزش استان همدان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس معرفی شده بود، پس از شکست این تیم در بازی روز گذشته مقابل مس سونگون ورزقان، اعلام کناره گیری کرد.
این استعفا در حالی اعلام شد که هنوز حکم عابری منصور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس صادر نشده و با این وجود در یک هفته اخیر ۵۰۰ میلیون تومان صرف پرداخت درصد اعضای تیم، البسه گرم و آماده‌سازی زمین بازی پاسی‌ها کرد.
سرمایه دار همدانی اکنون به این نتیجه رسیده که آبی از سوی مسوولان اجرایی استان همدان گرم نمی‌شود و بهترین تصمیم کنار رفتن از این وضعیت نابسامان پاس است.
درخواست‌هایی که بایگانی شد
حمیدرضا عابری منصور می‌گوید: برای ادامه همکاری با باشگاه پاس هیچ گاه دنبال دریافت امتیاز و منافع شخصی نبوده‌ام اما با این وجود، به خواسته‌هایی که داشته‌ام نیز بی‌توجهی شده است.
وی با شفاف‌سازی درخواست‌های خود از دستگاه ورزش استان همدان اظهار داشت: سال قبل بیش از ۲ میلیاردتومان برای بازسازی و نوسازی خوابگاه باشگاه پاس هزینه کردم و مدیرکل سابق اداره ورزش استان همدان در جریان آن است.
عابری منصور: سال قبل بیش از ۲ میلیاردتومان برای بازسازی و نوسازی خوابگاه باشگاه پاس هزینه کردم و مدیرکل سابق اداره ورزش استان همدان در جریان آن است.
عابری منصور بیان کرد: این رقم هزینه شده را تا به امروز دریافت نکرده‌ام در حالیکه حقم بوده و تصمیم گرفتم در صورت پرداخت، بازهم برای تیم هزینه کنم.
وی با اشاره به اینکه برای خارج کردن باشگاه پاس از شرایط بحرانی حتی حاضر به دریافت تسهیلات بانکی با ضمانت نامه‌های شخصی و بازپرداخت شدم، افزود: قرار بود این تسهیلات را هم برای پاس هزینه کنم و بازپرداخت آن را نیز پذیرفتم اما هرگز عملی نشد.
مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: حتی در حالت غریبانه معارفه شدم و تاکنون نیز حکم مدیرعاملی را دریافت نکرده‌ام و با این همه موانع چگونه دلخوش ادامه همکار باشم.
وی افزود: در همین یک هفته گذشته ۵۰۰ میلیون تومان خرج تیم کرده‌ام و هیچ یک از مسوولان اجرایی همدان تشکر خشک و خالی هم نداشت.
تغییر در سیستم اداری پاس غیرقانونی است
قائم مقام پاس در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور معتقد است همچنان شرکت جویبارشهر مدیریت پیمانی این باشگاه طبق قرارداد در اختیار دارد و هرگونه تغییر در سیستم اداری و مدیریتی باشگاه غیرقانونی است.
سیدمحمد رضوی پور بیان کرد: اینکه درصد مالی اعضای تیم را در زمان مقرر پرداخت نکرده‌ایم، ایرادی قابل قبول است اما دلیلی برای قطع همکاری نیست و طبق قرارداد رسمی با هیات امنای باشگاه، همچنان به کار خود ادامه می‌دهیم.
اینکه درصد مالی اعضای تیم را در زمان مقرر پرداخت نکرده‌ایم، ایرادی قابل قبول است اما دلیلی برای قطع همکاری نیست و طبق قرارداد رسمی با هیات امنای باشگاه، همچنان به کار خود ادامه می‌دهیم.
وی اضافه کرد: حتی به عابری منصور که برای تیم در یک هفته اخیر هزینه کرد و این اقدام او قابل تقدیر است نیز اعلام کرده‌ایم که شرایط به چه صورت است.
رضوی پور بیان کرد: مدیریت پیمان باشگاه پاس همچنان پیگیر حل موانع و مشکلات تیم است و متاسفانه در این بین، مسوولان دستگاه ورزش کم توجه بوده‌اند در حالیکه شرایط می‌توانست بهتر از این برای تیم رقم بخورد.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه تصمیم‌های آنی و بدون مشورت و بررسی‌های لازم از سوی مسوولان برای باشگاه پاس گرفته شود، هیچ کمکی نخواهد شد و بهتر است طی نشستی با حضور همه مسوولان، یکبار برای همیشه به وضعیت تیم رسیدگی شود.
رضوی پور افزود: از ابتدای فصل جاری تاکنون هزینه‌های بسیاری را برای تیم متقبل شده‌ایم و همچنان با قدرت به قرارداد پیمانی با این باشگاه پایبند هستیم و ادامه می‌دهیم.
پیگیر مشکلات پاس هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: پیگیر مشکلات و موانع قانونی پاس هستیم و اعضای هیات امنای باشگاه هم باید در حل مسایل ما را کمک کنند.
علی حقیقی افزود: ما هیچ گاه در رسیدگی به دغدغه‌های تیم پاس کوتاهی نکرده‌ایم و علاوه بر اینکه پیگیر مشکلات تیم هستیم، هیات فوتبال استان همدان را نیز مامور رسیدگی به امور باشگاه کرده‌ایم.
وی با قدردانی از حمیدرضا عابری منصور برای حمایت همه جانبه از تیم پاس، اظهار داشت: دست سرمایه داران و خیران ورزش دوست را می‌بوسیم و همواره قدردان حمایت‌های آن‌ها هستیم.
حقیقی ادامه داد: حل مشکلات تیم پاس موضوعی نیست که یک شبه قابل حل باشد چرا که نیاز به بررسی‌های قانونی و مراحل اداری لازم دارد و ما نیز پیگیر هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر لزوم صبر و حوصله دست اندرکاران فوتبال پاس در این روزهای حساس گفت: نباید اجازه حواشی در تیم را بدهیم و همدلی و اتحاد از اهمیت مهمی برای موفقیت تیم برخوردار است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن