اولتیماتوم مدیرعامل شهرداری به کادر فنی‌؛

بهترین امکانات را در اختیار تیم گذاشتیم اما نتایجی گرفتیم که دور از شأن باشگاه است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_sharifi.jpgمعاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان دور از شخصیت باشگاه بوده و به هیچ‌وجه برای‌مان رضایت‌بخش نیست.
به گزارش "همدان فوتبال"، علیرضا شریفی با اشاره به روند نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور تا جایی که در توان داشتیم بهترین امکانات و شرایط را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور فراهم کردیم.
وی افزود: متأسفانه در چندین هفته اخیر نتایج کسب شده به هیچ‌وجه رضایت‌بخش نبوده و از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت نداریم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به لزوم بررسی دقیق عملکرد تیم گفت: به زودی جلساتی را پیرامون این نتایج ضعیف برگزار خواهیم کرد.
شریفی خاطرنشان کرد: با نظر اکثریت کمیته انضباطی و فنی باشگاه از قرارداد کادرفنی و بازیکنان کسر خواهد شد.
وی با اشاره به اولتیماتوم به کادرفنی بیان کرد: به طور قطع ادامه این روند نتایج قابل قبول نیست و امیدواریم کادرفنی هرچه سریع‌تر این روند را تغییر دهند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این نتایج برای مدیریت باشگاه رضایت بخش نیست و هواداران، مردم همدان و رسانه‌ها انتظار بیشتری از کادرفنی و بازیکنان دارند به طور قطع باید تصمیمات جدی را اتخاذ کنیم.
شریفی با اشاره به لزوم حمایت رسانه‌ها همچون گذشته گفت: همواره پیش از فصل تا به امروز تک‌تک رسانه‌ها و ورزشی‌نویسان کنار ما بوده‌اند که از همه آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.
وی افزود: امیدواریم با حمایت مجدد رسانه‌ها بتوانیم با اتخاذ بهترین تصمیمات چالش فعلی را نیز به خوبی پشت‌سر بگذاریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن