بارِ کج شهرداری با آمار وحشتناک تیم جمشیدیان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgشهرداری همدان این روزها فانوس به دست یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال به شمار می‌رود و این عملکرد ضعیف، دستپخت احمد جمشیدیان سرمربی این تیم و دستیاران او در کادرفنی است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته‌ای که گذشت یکی از بدترین نتایج دو سه سال اخیر خود را کسب کرد تا نگرانی‌ها بابت سقوط این تیم به لیگ دسته دوم بیش از پیش شود.
شاگردان احمد جمشیدیان در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال با سه گل مغلوب همنام آستارایی شدند تا با ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خشک کنند. تیمی که این مقدار امتیاز را از مجموع ۲۸ بازی کسب کرده تا در اتفاقی دردناک، حتی موفق به کسب میانگین یک امتیاز در هر بازی هم نباشد!
شهرداری در ۱۶ بازی اخیر خود در لیگ دسته دوم در اتفاقی عجیب ۱۱ بازی را با باخت پشت سر گذاشته. به عبارت بهتر این تیم در ۷۰ درصد این بازی‌ها به رقبا نه نگفته و در همین تعداد بازی‌ سه بار هم بازی‌هایش را با تساوی به پایان رسانده و فقط در دو دیدار خانگی پیروز شده که یکی از آنها ناپلئونی و با اختلاف یک گل بوده است.
تیمی که نه مهاجمانش راه گلزنی را می‌دانند و نه مدافعانش اصول دفاعی را و این ادعا وقتی ثابت می‌شود که باز به آمار شهرداری در این ۱۶ بازی رجوع کنیم.
قرمزپوشان و مشکی‌‌پوشان همدانی در ۱۶ بازی اخیر خود فقط هفت بار موفق به گلزنی شده‌اند و در سوی مقابل مهاجمان حریف در این تعداد بازی ۲۲ بار دروازه تیم شهرداری را باز کرده‌اند!
با این آمار و کارنامه منفی، حتی فکر کردن به تمدید قرارداد با احمد جمشیدیان هم درست نیست، چه برسد به اینکه معاون جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بخواهد از این مربی برای فصل بعد برنامه بگیرد!
در چنین اوضاعی، روی کاغذ آمار فوتبالی می‌گوید که یک تیم با این آمار وحشتناک باید سقوط کند، اما شهرداری خوش‌اقبال‌ بوده که دو تیم چوکا تالش و خلیج‌فارس ماهشهر عملکردی بدتر از نماینده همدان به نمایش گذاشته‌اند و پائین‌تر از شهرداری، دو رتبه پایانی جدول را به نام خود زده‌اند.
تا اینجای کار و چهار هفته مانده به پایان لیگ یک، شهرداری خود را در لیگ نگه داشته و تالش و ماهشهر راهی لیگ دسته دوم فوتبال ایران خواهند شد. اما قصه به همین‌ جا ختم نمی‌شود و شهرداری چهار بازی دشوار و نفس‌گیر پیش‌ رو دارد که کار را برای شاگردان جمشیدیان سخت می‌کند.
شهرداری در این چهار هفته، در سه بازی باید برابر فجرسپاسی، سایپا و خیبر خرم‌آباد تیم‌های سوم، چهارم و پنجم جدول قرار گیرد که هرکدام شانس برابر و زیادی برای رسیدن به رده دوم و صعود به لیگ برتر دارند و طبیعتا روی سه امتیاز بازی با حریف همدانی حساب زیادی باز کرده‌اند.
آخرین برد تیم شهرداری همدان به هفته بیستم و یازدهم بهمن‌ماه سال گذشته برابر مس شهربابک برمی‌گردد. در ۹ بازی قبلی، شهرداری ۶ بار متحمل باخت شده و سه بار هم بازی‌های خود را با تساوی به پایان رسانده و اگر قرار باشد با همین فرمان چهار بازی آتی را پا به مستطیل‌سبز بگذارد، بدون تردید و نگاه ناسیونالیستی، گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته دوم کشور لقب خواهد گرفت.
بر همین اساس امیدواریم شهرداری در این چند بازی حساس، آب رفته را به جوی بازگرداند و حداقل فاصله ۶ امتیازی خود با چوکای تالش را حفظ و در نهایت نماینده شهر جایگاه خود در لیگ یک را تثبیت کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن