فوتبال همدان در شوک؛

شهرداری همدان به لیگ دسته دوم سقوط کرد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdarijadid.jpgهمدان تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر خیبر خرم‌آباد به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط و شوک بزرگی به فوتبال همدان وارد کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، شهرداری‌چی‌های همدان تحت هدایت احمد جمشیدیان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برابر تیم خیبر خرم‌آباد در دیداری خارج از خانه صف‌آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اما از آن‌طرف تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر از غافله عقب نماند و با یک گل موفق به پیروزی برابر چادرملو اردکان شد که در نیمه بالای جدول لیگ یک حضور دارد و امتیازش از باشگاه شهرداری بیشتر شد و تیم شهرداری در نقطه سقوط قرار گرفت.
هیچ فوتبال‌دوستی فکر نمی‌کرد این باشگاه در خطر سقوط قرار گیرد اما بی‌تدبیری و بی‌توجهی‌های صورت گرفته باعث عقب‌گرد ۱۰ ساله فوتبال همدان شد و به طور قطع هجمه‌های سنگینی علیه سران این باشگاه از سوی هواداران فوتبال همدان شکل خواهد گرفت.
بنابر نظر کارشناسان فوتبال، تیم شهرداری از هفته‌های پیش نیاز به یک شوک جدید و تغییراتی در داخل تیم داشت اما پافشاری و حمایت‌های عجیب شهردار و عوامل بالادستی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی از برخی از اعضای تیم باعث شکست‌های پیاپی شد.
گفتنی است؛ در بازی‌های آخر تیم فوتبال شهرداری چندین مورد ناداوری بنابرنظر کارشناسان داوری کشور صورت گرفت و شهرداری نزدیک به ۳۰ هفته نتوانست یک پنالتی برای تیم خود دریافت کند.
تیم فوتبال شهرداری همدان در ۱۷ بازی اخیر و از ۵۱ امتیاز ممکن تنها ۸ امتیاز کسب کرد و با ۲۸ امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول کار خود را به پایان رساند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن