بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مالیاتی چالش جدید باشگاه پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgنشست بررسی مشکلات و موانع باشگاه پاس در حالی امروز /شنبه/ با حضور مسئولان اجرایی این استان برگزار شد که رونمایی از بدهی ۷۰ میلیارد ریالی به اداره مالیات، پرده از چالش جدید در این باشگاه برداشت.
به گزارش "همدان فوتبال"، و به نقل از ایرنا، این نشست با حضور حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، حسن خانجانی موقر دادستان همدان، وجیه الله ذکوری مدیرکل مور مالیاتی و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.
نشستی که پس از سال‌ها مشخص شد باشگاه پاس به اداره کل امور مالیاتی استان همدان بابت عدم اقدام در تکمیل اظهارنامه مالیاتی و جرائم ناشی از تاخیر در تسویه آن، تا پایان سال ۱۳۹۶ رقمی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بدهی دارد.
همچنین در این نشست اینگونه اعلام شد که به جهت بی‌توجهی در انجام مراحل قانونی به هنگام تغییر در مدیریت باشگاه، از سال ۸۹ تاکنون انتصاب تمامی مدیرعاملان در این باشگاه بدون اعتبار بوده است.
در واقع از زمان مدیرعاملی سردار کریم ملاحی در باشگاه پاس و نیز حضور کرم رضا پیریایی به عنوان استاندار و رییس هیات مدیره این باشگاه در آخرین سال حضور در لیگ برتر (۱۳۸۹) ، هرگونه انتصاب در راس مدیریتی پاس بدون صلاحیت قانونی بوده است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان در این نشست گفت: زمان زیادی به آغاز مسابقات لیگ ۲ باقی نمانده و باید سریعتر انتقال پاس به پتروشیمی صورت گیرد و جلسات متعددی با حضور کارشناسان حقوقی و اعضای هیات فوتبال تشکیل شده تا سریعتر این انتقال نهایی شود.
«علی حقیقی» افزود: انتظار جامعه ورزش از پتروشیمی حمایت از دیگر رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن