مدیرعامل پاس:

نگران جدایی بازیکنان پاس نیستیم، 450 بازیکن شاخص بدون تیم هستند

عبدالحميد رمضانيمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: نگران جدایی بازیکنان تیم نیستیم و اکنون 450 بازیکن با سابقه حضور در لیگ برتر و دسته یک کشور بدون تیم هستند.

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی افزود: اکثر بازیکنان پاس قرارداد یکساله داشته اند و طبیعی بود که پس از پایان مسابقات به تیم های لیگ برتری بروند چرا که به لحاظ مالی در شرایط بسیار بهتری قرار دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون منتظر تصمیم گیری اعضای هیات مدیره در خصوص فصل آینده لیگ دسته یک کشور هستیم و براساس تعیین بودجه اقدام به جذب بازیکنان جدید می کنیم.

رمضانی اظهار داشت: سال گذشته نیز 12 بازیکن را از تیم کنار گذاشته و نفرات جدید جذب کردیم و اکنون نیز به لحاظ تکمیل فهرست تیم و ترکیب قدرتمند مشکلی نداریم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه گفت: امسال به دنبال تقویت تیم هستیم تا بتوانیم بهتر از سال قبل شرایط صعود پاس را فراهم کنیم منتهی اعضای هیات مدیره باید بودجه بیشتری را اختصاص دهند.

وی افزود: تسویه بدهی های باشگاه پاس یکی از مهمترین هدف های اجرایی در سال جاری است و انتظار می رود تکلیف شرایط حضور پاس هرچه سریعتر روشن شود.

وی یادآور شد: روز گذشته با سید' عبدی افتخاری' مدیرکل ورزش و جوانان همدان دیدار داشتم که ماحصل آن بسیار مطلوب بود و قرار است تا فردا نشستی با 'حمیدرضا حاجی بابایی' وزیر آموزش و پرورش و عضو هیات مدیره باشگاه داشته باشم سپس اوایل هفته آینده به دیدار 'علی محمد آزاد' استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه خواهم رفت.

 

وی با قدردانی از اعضای هیات مدیره در حمایت های انجام شده در فصل گذشته لیگ دسته یک یادآور شد: امسال تیم های قدرتمندتری نسبت به سال گذشته در لیگ یک شرکت دارند که مسوولیت ما برای کسب نتایج درخشان را سنگین تر کرده است.

نظرات   

 
0 #3 علی sdfg@yahoo.com 1392-04-19 11:47
نترس450تا بازیکن شاخص بدون تیم ایشالا سال بعد میریرم 11تا شاخص با تیم این شد شاخص بدون بی تیم چی میشیم..........
 
 
+1 #2 aa 1392-04-17 16:46
اقا خوبه یه بازی با تیم لیگ برتری کردیم...بنازم جنبه بازیکناره......................................... .............. :O
 
 
+9 #1 sajad 1392-04-13 15:24
مرتضی تبریزی هم رفت ذوب اهن ....وای به حال پاس...با کمترین حمایت وانگیزه میشد با همه ای این بازیکنان امسال لیگ برتری میشدیم.......
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن