مدیر ممنوع‌الفعالیت در اتحادیه‌ فوتبال!

اتحادیه فوتبال باشگاه های کشوررمضانی، مدیر ممنوع الفعالیت باشگاه پاس همدان در قضیه تبانی فوتبال در جلسه انتخابات اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافت.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از پارس، عبدالحمید رمضانی، مدیر ممنوع الفعالیت باشگاه پاس همدان در قضیه تبانی فوتبال در تصویر (نفر چهارم از سمت چپ) دیده می شود.

 

پی‌نوشت: حضور فردی که به سبب رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده تبانی، محروم شده به عنوان نماینده تیم فوتبال پاس همدان در انتخابات اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور؛ تیمی که با مدیریت دولت در حال اداره است و سرمایه‌دار و سهام‌دار اصلی آن 8000 شهید گلکون کفن استان همدان است، جز سرافکندگی و شرمساری چیزی را برای استان همدان در پی ندارد.

جالب تر این که فدراسیونی که اين مدير را محروم کرده، وی را به عنوان کاندیدا در انتخابات اتحادیه می‌پذیرد و جالب تر این که در انتخابات مذکور این فرد ممنوع الفعالیت در عرصه فوتبال رای نیز می‌آورد.

استیناف نیز بعد از گذشت نزدیک به دو ماه هنوز رای قطعی در خصوص پرونده این فرد را صادر نکرده تا شائبات در این خصوص روز به روز بیشتر شود.

امیدواریم مسئولین استان و مخصوصا رئیس هیئت مدیره از این فضای بی‌تفاوتی و سپردن امور به افراد غیر هیئت مدیره هرچه زودتر خارج شوند و بیش از این با آبرو و حیثیت همدان و فوتبالش بازی نکنند.

 

نظرات   

 
+2 #1 داغیبی 1392-04-25 10:16
وقتی نفر اول از سمت راست سیرس رکنیه معلومه نفر سوم رمضانیه!
خدا به داده نفر دوم برسه!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن