تبانی، بدهی و تعلیق دستاورد مدعیان صعود به لیگ برتر

روزه سكوت اعضای هیات مدیره پاس!

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_tamrin_pas_92_tamrin_pas_92_(7).jpg"صعود به لیگ برتر را به مردم همدان بدهکاریم!"، سخنوری های دلنشین مدیرعامل محروم شده پاس همدان از ابتدای فصل همگان را امیدوار کرد اما با یک چشم به هم زدن این دلنشینی به قدری دل زده مان کرد که تخم بی اعتمادی را در فوتبال همدان کاشت. بازی با افکار عمومی و احساسات جوانانی که به گوش سپردن به این وعده و امیدها، تصور داشتند او فرشته و ناجی لیگ برتری شدن پاس همدان است!

مدیرعاملی که قصور در لیگ برتر نشدن پاس را به پای عدم حمایت به موقع مالی اعضای هیات مدیره  و بی انگیزه شدن بازیکنان در زمانی مشخص!!! عنوان می کند.

 

مدیرعاملی که با مشاوره های غلط اطرافیانش صرفا در قالب یک سخنور متبحر نقش آفرین کرد و مدام  پاس را لیگ برتری شمرد!، در این مسیر بیهوده چه دل ها که شکسته نشد، چه حق ها که خورده نشد و چه بازیگرانی که روی صحنه نیامدند!

این روزها دستاورد یکسال اخیر پاس تبانی، بدهی و تعلیق است. تبانی منجر به محرومیت مدیرعامل، سرمربی و مدیر روابط عمومی پاس، بدهی 5/5 میلیاردتومانی و تعلیق به خاطر عدم پرداخت یک میلیاردو 200 میلیون بابت شکایات مطرح شده در فدراسیون فوتبال که چیزی حدود 7 میلیارد تومان بدهی را روی میز آقایان هیات مدیره قرار داده است!

* پاسخگويي هیات مدیره پاسخگو

جامعه خبری برای روشن شدن افکار عمومی انتظاراتي از اعضای هیات مدیره دارد. اعضاي هيات مدیره پاس همدان لطفا تلفن خود را روشن كنند و جواب این آبرو ریزی را بدهند. تو را به خدا خجالت نكشید، این ها به نسبت سال های قبل یک پيشرفت معکوس است. جواب‌ بدهید تا فوتبالدوستان این جواب ها را در ذهن‌شان حلاجي كنند تا يك‌كمي جا براي امیدواری آنان برای این فصل باز شود.

* روزه سكوت هیات مدیره

اعضای هیات مدیره روزه سکوت گرفته اند. به هر حال بدهی ها، تعلیق و این آخری هم تبانی!!! از نوع ... واقعا آبروریزی شده است. بهتر است اعضای هیات مدیره در اين سكوت غرق نشده و حرف‌هايشان را بزند بلکه فوتبالدوستان معترض و عصبی كمي سبك بشوند.

اگر قرار بود بدهی پشت بدهی به حساب پاس بیاید و مدیریت تیم به جای آوردن سرمایه و اسپانسر مدام هزینه کند و هزینه ها را افزایش بدهد، بنابراین این تبحر از دست یک بلال فروش هم بر می آمد. آقایان لطفا روزه سکوت نگیرید. واسطه هم پیدا نکنید تا تلاش به حفظ و آرام کردن اوضاع منتقدان تیم پاس کند.

* مديران لايق

میرعامل فعلی پاس بواسطه کدام موفقیت بکر فوتبالی و کارنامه درخشان مدیریتی به همدان آمد. یعنی در همدان قحط الرجال مدیریتی بود. خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بارها تاکید بر نخبه بودن مدیران همدانی دارد.

مدیر لایق می خواهند چرا سراغ عباس صوفی را نمی گیرند. مدیری که برای پاس همه کار کرد، همه چیز آورد، حتی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشور هم به او پیشنهاد حضور در یکی از پست های کلیدی فدراسیون را داد. مدتی هم اصرار به این حضور داشت اما صوفی دلسرد تر و دلزده تر از حد تصورات شده بود. حالا هم این مدیر در همدان فعالیت دارد. مدیری که سرد و گرم چشیده فوتبال این شهر است. همه قبولش دارند. تجربه فوتبالی دارد، به لحاظ مالی مدیریت اقتصادی توانمندی در مشت خود دارد، ارتباطاتش با فدراسیون همچون پدیر و پسری است. او هم محبوب است و هم مقبول...

 

حتی اگر هم حاج عباس فوتبال همدان تن به درخواست صدها پیشکسوت فوتبال همدان ندهد، بازهم مدیرانی هستند که آماده کمک به پاس هستند. مدیران جوانی که این روزها بیش از سایرین از اوضاع و احوال پاس مطلع هستند. مدیران سرمایه نه هزینه!!

نظرات   

 
-8 #5 amin 1392-04-24 11:27
صوفی کار خوبی برای فوتبال ما نکرد بجز دلسردکردن همه مربیان و دست اندر کاران فوتبال .ادم خودخواهی که برای صحبت در مورد مشکلات فوتبال باید از ماهها قبل وفت گرفته میشد و اقای رمضانی خیلی زحمت کشید .کار از ریشه خرابه..خودمون توکار هستیم ما میدونیم شما هم میدونید که اشکال از یه نفر نیست .اون موقع که باید حمایت نمیکنید لحظه اخر یادتون میفته یه یه تیمی هست که کار از کار گذشته
 
 
-6 #4 بیکار 1392-04-22 16:53
آب از سر چشمه گل آلود است
کسانی مدیر تیم شده اند که حداکثر فعالیتشان در زمینه ورزش، عکس گرفتن با لباس ورزشی است، پس نباید انتظار زیادی داشت
بهتر است این آقایان با نفوذی که دارند امکانات شایسته را فراهم کنند و در اختیار افراد ورزشی قرار دهند و کار اصلی را به خود ورزشی ها محول کنند
در حال حاضر همین آقایان به وجدانشان رجوع کنند و ببینند آیا کمکی به تیم کرده اند؟ آیا چاره ای برای مشکلات اندیشیده اند؟ اصلا به فکر حل مشکلات و کمک به تیم هستند؟!
 
 
+5 #3 hamedan 1392-04-22 11:50
به نظرمن کمال عربیان بهترین گزینه است ....ارتباط عربیان باصوفی خیلی خوبه واون از صوفی کمک های خیلی زیادی میگیره وباعث موفقیت پاس میشه
 
 
+9 #2 llll 1392-04-22 11:23
رمضانی میگفت تینو نبسته آقای رشت2 آتیشه....این آقای رمضانی آبروی مردم همدانو زیر سوال برد لیگ برتر به درک ما فوتبال پاک را که مدیربومی پاس دراین پاشگاه پیاده کرد را ترجیح میدهیم به صدتای لیگ برتر ....لطفا عادل باسید
 
 
-4 #1 رشت2آتیشه 1392-04-22 09:20
جناب آقای ناصرمیــثم نژاد شمابجای حمایت ازتیم وشهرتون فقط بلدیدریشه زنی وقلع وقمع کنیدمن کاری ندارم مگراین مدیرعاملی که اینقدر پشت سرش حرف میزنیدتیم شماروبادست خالی به لیگ برترنررسوندشانس گندمالیگ16تیمی شد اگه تیم روخوب نبسته بودچرا8تاازبازیکنانتان لیگ برتری شدندپس عادل باشیدوبدرستی قضاوت کنیدشمانماماهواداران درشهر همدان هستید
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن