پیشنهاد پیشکسوتان فوتبال همدان برای فصل آینده پاس؛

حاج عباس صوفی و اکبر اوتی گزینه‌های اصلی

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_modiriyate_pass_sufi_kafashiyan.jpgپیشکسوتان فوتبال همدان به جمع بندی لازم برای روشن شدن تکلیف پاس برای فصل آینده لیگ دسته یک کشور شده اند.

به گزارش "همدان فوتبال"، باتوجه به خواسته امیرخجسته از پیشکسوتان مبنی بر ارایه گزینه های پیشنهادی آنان، پیشکسوتان عباس صوفی را بهترین گزیته برای مدیرعاملی تیم پاس معرفی کرده اند. البته آنان چند گزینه دیگر را نیز در درجات بعدی قرار داده اند چرا که امکان نیامدن عباس صوفی نیز وجود دارد. چند تن از پیشکسوتان نیز کمال عربیان و محمد بهگندم را برای حضور در کابینه تیم پاس مناسب می دانند.

 

یکی از فعالان جوان در عرصه فوتبال همدان نیز از سوی برخی دست اندرکاران و اهالی فوتبال به عنوان یکی دیگر از گزینه های مدیرعاملی در صورت عدم پذیرش این پست از سوی صوفی، به امیر خجسته معرفی شده است.

دعوت از اکبر میثاقیان برای هدایت تیم پاس نیز مدنظر پیشکسوتان فوتبال همدان است. شاید این روزها اکبر اوتی که گفته می شود با آلومینیوم سازی هرمزگان قرارداد داخلی بسته است، به همدان سفری داشته باشد.

نظرات   

 
+1 #14 reza 1392-05-04 23:03
فقط مربی خوب لیگ برتری پاس می خواهد که زیاد هم است مانند ابراهیم قاسمپور - هومن افاضلی - افشین پیروانی - جواد زرینچه
 
 
+7 #13 ali 1392-05-01 20:31
هرخاکی بر سر این تیم گذاشته هییت مدیره گذاشته چون غیر فوتبالی بودن از لیدرها بوده چون یا استقلالی بودن یا برسبولیسی.وقتی صرفیده اومدن نصرفیده جوسازی کردن.صوفی بهترینه اگه بهش میدان بدن فضا بدن چوب نزازن لای جرخش.اقایون سیاسی دست از سر باس بردارید.تاوقتی شما هستید باس بدبخته
 
 
+7 #12 Nader 1392-05-01 14:05
فقط آقای صوفی
 
 
+8 #11 جلیل- لیدر 1392-04-29 12:41
ما هواداران باشگاه پاس عاجزانه از آقای حاج بابایی تقاضا داریم دست از سر تیم بردارد چون تمام مدیرانی که در این چند سال در این باشگاه فعالیت کردن فقط به دستور ایشان بوده و هئیت مدیره تصمیم گیرنده واقعی نبوده از جناب اقای خجسته به عنوان نماینده هواداران خواهش میکنم هرچه سریعتر یک مدیر بومی و لایق و سالم که مورد تایید ورزش دوستان باشد در این پست انتصاب نماید مدیران لایقی همچون آقای عباس صوفی کمال عربیان تقی رحیمی علی ثقفی میتوانند تحولی در این تیم ایجاد کنند از هواداران درخواست دارم مشکلات فصل پیش را فراموش کرده و اینقدر به مدیر این باشگاه آقای رمضانی که از دوستان قدیمی ما بوده خرده نگیرند چون ایشان هم تلاش خود را کردند ولی به دلیل داشتن مشاوران واقعا ضعیف این تیم به این روز افتاد باشد که روزی برسد شان پاس واقعی به این تیم برگردد
 
 
+14 #10 داغیبی 1392-04-25 10:03
کسایی که از صوفی بد میگن اینو بدونن که صوفی همدان کرد شهرفوتبال صوفی همدان کرد پایلوت غرب کشور صوفی میزبانی مسابقات اسیایی گرفت!
تو لیگ برتر هم چه زود یادتان رفت!چند امتیاز بود تیمو تحویل گرفت؟برد ذوب اهن راه اهن نفت ابادان تو همدان و برد شاهین بوشهر و مساوی با صبای قم توی قم بد نتیجهاییه؟تو لیگ یک هم بهترین گزینه مربیگریو اورد با بهترین امکانات ولی چی شد؟ لیگ شروع نشده تیمو تحویل افتخاری داد که نتیجه هم هممون دیدیم!صوفی 2تا بازی با فراز کار کرد بعد جاشو داد به وینگو!از اینجا بود که رمضانی با نیت مدیر عاملی وبا جانبداری سیروس رکنی و حاجی بابایی وارد شد!تا جایی که تیمو به هم میزد!بعد از باخت به گل گهر اونم تو سیرجان به بازیکنان گفت تا پولتان نگرفتین بر نگردید همدان! اینو بدونید صوفی تو 1 سال مدیریتش تو شهرش تنها بود !استانداری که تمرینای تیم ملاحیم میرفت یه بازی تیم صوفی هم نیلمد ورزشگاه اونم تو اون تایم حساس!ریلی تو این 1 سال پول به صوفی داده نشد!به خدا کل همداد ساعتها برای کارنامه صوفی باید ایستاده دست بزنند و برای قبول کردن خودش برای پذیرفتن مدیر عاملی پاس نشسته دعا کنند!
 
 
+19 #9 aa 1392-04-23 11:33
آقای psdk که نظری بی خود دادی ....داشته باشه نوش جانش مگر مثل بعضیا داره پول شهررامیخوره ....صوفی 2 سال در پاس زحمت کشید ولی پول نگرفت کمی عادل باشید
 
 
-10 #8 همدانته 1392-04-23 03:56
دقیقااین دوستمون حرف حساب روزده.اقای صوفی پاس روبدبخت کرداگردنبال لوگووafcنمیرفت ماسوقط نمیکردیم اگربرنده بودبازی روتواستادیوم قدس برگزارمیکرد.صوفی فقط تاتونست جیب خودشوودوستهاشوپرکردوگندزدبه همه چی!
 
 
+16 #7 همدان 1392-04-23 01:35
آقایی که به اسم هوادارنظر دادی .اولا بهتره بریم نگاه کنی به کارنامه ی صوفی و مدیریت هایی که در ورزش و فوتبال چه در همدان وچه در سطح کشورروببینی.دوما این مدیر بومی به قول به گندم سرد و گرم چشیده ی فوتبال ایرانه .
شاید بعضیا بگن ما منافعمان درخطره که داریم از صوفی ویک مدیر بومی حمایت میکنیم ولی نه ما هواداران همدانی طرف حق را میگیریم
 
 
+16 #6 هوادارواقعی 1392-04-23 01:25
واقعا حاج عباس بهترین گزینه است .
 
 
+15 #5 mohamad 1392-04-23 01:22
شک نکنید فقط یه گزینه ی بومی میتونه این تیمو نجات بده از آقایان (سیروس رکنی و....)هم خواهشمندیم لطفا دخالت نکنند واجازه بدهند هیت مدیره کآرش رو انجام بده ..اگه صوفی هم قبول نکنه گزینه ی خوبی مثل کمال عربیان که پارسال معاون صوفی بودبهترین گزینه هستش
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن