سلام پاس به صدر/ بال شاهین شکست!

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_6.jpgتیم پاس همدان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل شاهین شهرداری بوشهر به برتری دست یافت تا با حساب سه امتیاز بازی با توسعه کیش، صدرجدول را تصاحب کند!

*نمای کلی:

هفته ششم گروه سه لیگ دسته دو کشور

ورزشگاه شهدای قدس همدان

تماشاگر: 500 نفر

پاس همدان: یک

شاهین شهرداری بوشهر: صفر


گل: حامد میرزایی در دقیقه 12

داور: تورج رستمی

کمک ها: رامین بابائی و محمود گوهری نژاد

اخطار: آرمین طلایی منش، وحید جلالی نیا و امین کعبی از پاس، مجید غلام نژاد و رضا دهقان از شاهین شهرداری بوشهر

ترکیب تیم پاس: امید غلامی کلاته ، رامین خسروی ، وحید جلالی نیا ، امین کعبی، مجید خمیس، شهرام کوثری (از دقیقه 46- فرشاد قاسمی)، حامد میرزایی (از دقیقه 89- محمدرضا احمدی نیاتابش)، مرتضی کرمی، آرمین طلایی منش، سیدجمال معصومی و مسعود رمضانی( از دقیقه 79 - رضا حاتمی فرید).

سرمربی: رضا طلایی منش

ترکیب تیم شاهین شهرداری همدان: جاسم یاسرالهی، بهروز نوروزی فرد، رضا فخری، فرهاد نوری، مجید غلام نژاد، محسن ارزانی (از دقیقه 55- هادی اصغری)، مسعود نظرزاد، رضا احمدشاهی (از دقیقه 75- حسین غریبی)، آرین محمدی، رضا دهقان و حسن آتشی.

سرمربی: محمد احمدزاده


شرح گل: سانتر از جناح راست پاسی ها با ضربه زیبای سر حامد میرزایی به تنها گل بازی به سود میزبان پایان یافت.

* شرح نیمه اول:
پاس در نیمه اول میدان دار بازی بود و توانست با استفاده از کناره ها بویژه نفوذهای حامد میرزایی به گل برسد.

طلایی منش در این بازی بیشتر سعی داشت با همان سیستم 1-3-2-4 بازی کند و تاکتیکش که گل زدن در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی بود  به ثمر نشست.

دوندگی ها بی امان مجید خمیش در میانه میدان، نفوذهای خوب حامد میرزایی و هماهنگی خط دفاعی پاس نکته بارز این بازی بود.

در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از به ثمر رسیدن گل به لحاظ تاکتیکی سردرگم بودند و حسن آتشی بازیکن تکنیکی این تیم نیز نتوانست کاری از پیش ببرد هر چند نبود پژمان مالکی مهاجم گلزن شاهینی ها نیز در ناتوانی هجومی این تیم مشهود بود.

شاگردان احمدزاده در دقیقه 42 اعتقاد به پنالتی داشتند و بی تجربگی وحید جلالی نیا می توانست کار دست پاسی ها بدهد و به نوعی داور لطافت به خرج داد!

* شرح نیمه دوم:

بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر  در ارتفاع 1700 متری شهر همدان از سطح دریا توان دویدن نداشتند و بی گمان بهترین فرصت برای افزایش گلزنی پاسی ها بود.

طلایی منش در ابتدای نیمه دوم فرشاد قاسمی را جایگزین شهرام کوثری کرد و البته این تعویض تاکتیکی با تک مهاجمی مسعود رمضانی هرگز جوابگو نبود چرا که رمضانی نتوانست در پیشانی خط حمله پاس کارساز باشد و مدام دچار خطا و از دست دادن موقعیت ها شد.

طلایی منش که این تغییر تاکتیکی را تاثیر پذیر ندانست با آوردن حاتمی بجای رمضانی، فرشاد قاسمی را تنها مهاجم خود قرار داد و این بازیکن که عاشق دریبل های سرپایین است هم فقط توانست در نقش یک تخریبچی حاضر شود اما در مجموع بهتر از رمضانی عمل کرد.

شاهینی ها در این نیمه هم با وجود آوردن هادی اصغری به داخل زمین نتوانستند دردسری برای امید غلامی دروازه بان پاس داشته باشند و اصغری بیکارترین بازیکن میدان بود!

در اواخر نیمه دوم پاسی ها دو سه موقعیت مسلم گلزنی داشتند که یکی از این فرصت ها توسط مرتضی کرمی که در طول بازی عالی بود، از دست رفت.

* اتفاق ویژه:

احمدزاده به قدری از قضاوت داور بازی دلخور بود که با صدا درآمدن سوت پایان بازی با عصبانیت به سمتش رفت. او حتی یکی از نیمکت نشینان پاس را خطاب قرار داد و برای بازی برگشت خط و نشان کشید. هواداران پاس نیز حسابی از خجالت او در آمدند!

* بهترین بازیکن

بدون تردید حامد میرزایی بهترین بازیکن زمین بود. میرزا حامد در طول بازی بارها از کناره ها نفوذ کرد و  گل سه امتیازی تیمش را نیز به ثمر رساند. بازیکنی که می تواند بهتر از این باشد. هر چند شاهکاری بدنسازی پاسی ها این بار نیز گریبان میرزایی را گرفت و این بازیکن دچار مصدومیت اجباری شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن