شهرداری؛ شگفتی ساز مدعی

تیم شهرداری همدان در هفته ششم لیگ دسته دو فوتبال باشگاهای کشور با برتری مقابل سردار بوکان به رده دوم جدول رده بندی گروه سه صعود کرد.

* نمای کلی

هفته ششم لیگ دسته دو کشور

گروه سوم

ورزشگاه شهدای قدس همدان – 24/07/95

تماشاگر: 500 نفر

شهرداری همدان: دو

سردار بوکان: یک

گل ها: تیمور شکری در دقیقه 50 و حسن ذوالفقاری در دقیقه 76 برای شهرداری همدان و ناصر عبدی در دقیقه 31 برای سردار بوکان.

داور: مهدی جبرئیلی

کمک ها: محمدحسن غفارزاده و حسین گلشنی

داور چهارم: یاسرعلی خانفام

ناظر داوری: ایرج ساعدی

اخطار: داود اژدری از شهرداری همدان – حبیب افرا از سردار بوکان


ترکیب تیم شهرداری: داوود اژدری، مجید شعبانی، صادق بوستانی، حمید پروار، پیمان حشمتی، کاظم صالحی، رضا کوهی، حسن ذوالفقاری (از دقیقه 83- هادی بلوری)، میثم زمانی (از دقیقه 50- رسول رضایی)، مهدی عسگری، تیمور شکری (از دقیقه 89 - مصطفی قیصری).

سرمربی: هادی گل محمدی

ترکیب تیم سردار بوکان: رضا میزانی، سیروان قربانی، محمدحسین ملایی، مرتضی عباس زاده، حبیب افرا، شاهرخ کدخوایی گنج آبا، ناصر عبدی، فرشید طوری (از دقیقه 75- امیر ستوده عثماواندانی)، سیدرضا امیری، بهزاد پورنصری (از دقیقه 84- حیدر مسلوکی) و مجید لطفی (از دقیقه 66 - سلیمان سلیمانی)

سرمربی: پیروز قربانی

* شرح نیمه اول:

بازی هنوز دقایقی ابتدایی را سپری می کرد که کاظم صالحی یک موقعیت گلزنی را از دست داد و شوت این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. هر دو تیم سعی در سنجش تاکتیکی یکدیگر داشتند اما اصرار تیم سردار بوکان استفاده از سرعت هافبک های کناری بود و اغلب روی به توپ های بلند آورد.

حتی در دقیقه 19 اشتباه دفاع مرکزی شهرداری و خروج بی موقع اژدری می رفت تا تیم سردار بوکان را به گل برساند که خطای دروازه بان شهرداری بیرون از محوطه جریمه تنها یک اخطار به دنبال داشت.

نفوذهای سردار از جناح چپ شهرداری طوری پیش رفت که ارسال دقیقه 31 ناصر عبدی بهترین بازیکن سردار بروی ارسال از جناح راست که به قصد استفاده مهاجمان این تیم بود، با اشتباه بازیکن و دروازه بان شهرداری به گل تبدیل شد.

فاصله خطوط تیم شهرداری و خالی بودن میانه میدان این فرصت را برای سردار بوکان ایجاد کرد تا میدان داری کنند و بتوانند مانع از طراحی حریف برای حمله شوند.

* شرح نیمه دوم

نیمه دوم بسیار متفاوت با نیمه نخست بود. و سردار بوکان شروع طوفانی داشت و در دقیقه 52 داود اژدری سنگربان شهرداری یک موقعیت بسیار عالی گلزنی را از تیم میهمان با واکنش تماشایی مهار کرد.

اژدری در نیمه دوم یکی از بهترین های شهرداری بود و چندین موقعیت گلزنی را از تیم حریف گرفت. در حالیکه همگان برای گلزنی تیم شهرداری بی تابی می کردند در دقیقه 50 در موقعیتی تقریبا تک به تک توانست توپ را به زیبایی از بالای سنگربان سردار بوکان وارد دروازه کند تا امیدها به کاروان شهرداری بازگرداند.

البته مصدومیت ناگهانی میثم زمانی شرایط شهرداری را سخت کرد و باعث شد تا شهرداری در خط تهاجمی افت کند.

محمدمهدی عسگری نیز دیگر بازیکن ستاره تیم شهرداری در این بازی بود. این بازیکن در دقیقه 58 توانست با نفوذ در میان خط دفاعی حریف یک پنالتی با ارزش را به ارمغان بیاود منتهی حمید پروا با بی دقتی این توپ را بالای دروازه زد تا شهرداری همچنان در حسرت گل باشد.

اما این پایان کار نبود و محمدمهدی عسگری در دقیقه 78 با ارسال زیبا توانست موقعیت گلزنی را برای حسن ذوالفقاری ایجاد کند و این بازیکن با ضربه سر تماشایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

شهرداری چی ها خوش شانس بودند که در دقایق پایانی موقعیت گلزنی حریف در مقابل دروازه اژدری از دست رفت تا بازهم نشان دهد که یک گل اطمینانی برای برتری نیست.

* اتفاق ویژه

تماشاگران سردار بوکان به حدی از قضاوت داور بازی شاکی بودند که دنبال یک فرصت برای کتک مفصل به او  گشتند و کادر داوری از داخل رختکن شهرداری به بیرون هدایت شد!

* بازیکن برتر میدان

بدون تردید محمدمهدی عسگری ستاره شهرداری در این بازی بود. او بارها اb_150_100_16777215_00_images_pasharda_3.jpgز خط میانی به داخل دفاع حریف نفوذ کرد و یکبار نیز موفق به دریافت ضربه پنالتی شد. پاس گل تماشایی او نیز پایه گذار برتری شهرداری برابر سردار بوکان بود.

شهرداری با این پیروزی 11 امتیازی شد و صرفا بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه سه قرار گرفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن