نمایندگان فوتبال همدان در جدال نفس‌گیر لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_IMG_20161004_072519-678x381.jpgهفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از امروز دوشنبه در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که نمایندگان فوتبال همدان فردا جدال نفس‌گیر برابر حریفان خود دارند.
 نزدیک بودن فاصله امتیازی تیم‌ها سبب شده تا این هفته شاهد تغییرات گسترده در جدول رده‌بندی گروه‌های یک و ۲ فوتبال کشور باشیم.
پاس و شهرداری همدان این هفته در شرایطی باید به مصاف حریفان خود بروند که کسب هر نتیجه‌ای منجر به تغییر جایگاه آن‌ها در جدول رده‌بندی مسابقات می‌شود.
پاسی‌ها فردا /سه شنبه/ در چارچوب رقابت‌های گروه ب میزبان شهدای بابلسر هستند و شهرداری دیگر نماینده فوتبال این شهر نیز در گروه یک به میزبانی اهواز باید با فولادنوین دیدار کند.
برد و باخت برای نمایندگان فوتبال همدان در این هفته از مسابقات بسیار حایز اهمیت است به خصوص تیم پاس که این روزها حال خوشی ندارد و هوادارانش نیز از نتایج کسب شده بسیار نگران هستند.
پاس محکوم به برد
تیم پاس تحت هدایت مهدی پاشازاده تا به اینجا نتایج خوبی کسب نکرده و رکوردار تساوی در لیگ ۲ است.
این تیم هم اکنون با یک برد، چهار تساوی و یک باخت در رده هشتم جدول چهارده تیمی گروه ب لیگ ۲ قرار گرفته است.
پاس امسال به اذعان مدیران تیم برای صعود بسته شده اما فاصله آن‌ها با تیم‌های مدعی بالانشین گروه ب بسیار زیاد است و اگر می‌خواهد به این مهم برسد، باید با برتری در دیدارهای باقی مانده، این فاصله را جبران کند.
پاس امسال به اذعان مدیران تیم برای صعود بسته شده اما فاصله آن‌ها با تیم‌های مدعی بالانشین گروه ب بسیار زیاد است و اگر می‌خواهد به این مهم برسد، باید با برتری در دیدارهای باقی مانده، این فاصله را جبران کند.
هم اینک در این گروه نفت امیدیه با ۱۶ و مس شهر بابک با ۱۴ امتیاز به ترتیب جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و نیروی زمینی نیز با ۱۱ امتیاز سوم است.
پاس نیز با هفت امتیاز رتبه هشتم جدول را در اختیار دارد و این اختلاف امتیاز نیازمند پیروزی در دیدارهای باقی مانده است.
شاگردان پاشازاده تاکنون سه دیدار خانگی برگزار کرده‌اند و حاصل آن یک برد و ۲ تساوی بوده است.
آن‌ها در مقابل عقاب تهران و سردار بوکان در بازی خانگی به تساوی رسیدند و یک برد پرگل چهار بر یک نیز مقابل شاهین بندرعامری کسب کردند.
بدترین نتیجه این تیم نیز مقابل میلادمهر تهران رقم خورد که ۲ بر یک مغلوب شدند.
پاسی‌ها در صورت برتری در بازی فردا شانس صعود تا رده چهارم جدول را دارند اما شکست در این مسابقه چه بسا آن‌ها را قعرنشین کند ضمن اینکه تساوی در این بازی تفاوتی با شکست نخواهد داشت.
مقداد اکبرخواه بدون تردید امید اصلی پاس در گلزنی مقابل شهدای بابلسر است، مهاجمی که تا به اینجا با سه گل زده بهترین بازیکن پاس به شمار می‌رود.
شهدای بابلسر حریف دردسرساز
تیم شهدای بابلسر حریف این هفته پاس در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
نماینده مازندران هفته قبل برابر تیم مدعی مس شهربابک در بازی خانگی به تساوی ارزشمند بدون گل دست یافت تا با روحیه مناسب راهی همدان شود.
آن‌ها از ۶ بازی انجام داده صاحب سه برد، یک تساوی و ۲ شکست شده‌اند و با ۱۰ امتیاز در رده چهارم گروه ب قرار دارند.
بابلسری‌ها هراندازه که در خط دفاع خوب عمل کرده‌اند اما در گلزنی زیاد خوب نبوده‌اند.
امید شهدای بابلسر به خط دفاعی متزلزل تیم پاس است که در ۶ بازی اخیر پنج گل دریافت کرده و شکننده ظاهر شده‌اند.
امید شهدای بابلسر به خط دفاعی متزلزل تیم پاس است که در ۶ بازی اخیر پنج گل دریافت کرده و شکننده ظاهر شده‌اند.
شهدای بابلسر لیگ را به سه برد پیاپی شروع کرد اما در هفته‌های چهارم و پنجم ۲ شکست تلخ خارج از خانه را کسب کرد و در نهایت هفته قبل نیز مقابل مس شهربابک به تساوی رسید.
این تیم در دیدارهای خارج از خانه یک برد و ۲ شکست کسب کرده و نشان می‌دهد که خارج از خانه امکان باخت را دارد.
نماینده بابلسر در صورت برد در بازی فردا می‌توانند در جدول صعود داشته باشند، تساوی نیز نتیجه خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رود اما شکست منجر به سقوط در جدول می‌شود.
شهرداری در یک قدمی صدرنشینی
تیم شهرداری همدان امسال بدون حاشیه و مشکل خاصی توانسته تا به اینجا موفق عمل کند و کادر فنی رضایت کامل از نتایج تیم دارند.
آن‌ها با اتکا به کادر فنی بومی و شکل گیری ترکیب ۸۰ درصد بومی تیم توانسته‌اند تا پایان هفته ششم مسابقات همچنان بدون باخت ادامه بدهند.
شاگردان رضا طلایی منش تا به اینجا از ۶ بازی صاحب سه پیروزی و سه تساوی شده‌اند و با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول گروه یک قرار دارند.
این تیم در صورت برتری مقابل فولادنوین اهواز در بازی فردا چه بسا صدرجدول را تصاحب کند.
در حال حاضر امید گناوه با ۱۴ امتیاز صدرنشین این گروه است و سپیدرود رشت نیز با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری همدان دوم است.
شهرداری همدان برای ماندن در کورس مدعیان نباید شکستی را در کارنامه ثبت کند چرا که بالانشین‌های جدول این گروه امتیاز نزدیکی دارند.
شهرداری همدان برای ماندن در کورس مدعیان نباید شکستی را در کارنامه ثبت کند چرا که بالانشین‌های جدول این گروه امتیاز نزدیکی دارند.
شهرداری در صورت برد در مقابل فولاد نوین اهواز شاید صدرجدول را هم در اختیار بگیرد اما تساوی و شکست در این دیدار به سقوط چند پله‌ای می‌انجامد.
شهرداری از خط حمله بسیار خوب برخوردار است که در این ۶ بازی هفت گل به ثمر رسانده‌اند و برای برتری در بازی فردا نیز امیدوارند.
۲ برد از سه پیروزی تیم شهرداری همدان در بازی‌های خارج از خانه به دست آمده که نشان از قدرت تهاجمی آن‌ها حتی در دیدارهای بیرون از این شهر دارد.
فولادنوین تیم بدون برد لیگ
فولادنوین اهواز تاکنون موفق به پیروزی در فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نشده است.
فولادنوین اهواز تاکنون موفق به پیروزی در فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور نشده است.
آن‌ها تا به اینجا باسه تساوی و سه شکست در رتبه دوازدهم جدول چهارده تیمی گروه یک قرار گرفته‌اند و نتایج ضعیف را رقم زده‌اند.
نکته جالب توجه اینکه فولادی‌ها چهار بازی از ۶ مسابقه خود را خارج از خانه برگزار کرده‌اند و تنها در ۲ دیدار میزبان بوده‌اند.
آن‌ها در همین ۲ بازی خانگی هم به تساوی رسیده‌اند و هرگز طعم پیروزی را حس نکرده‌اند.
خط دفاعی فولادی‌ها با ۹ گل خورده جزو ضعیف‌ترین‌های لیگ ۲ به شمار می‌رود که این اشکال می‌تواند نقطه قوتی برای شهرداری در کسب امتیاز در این مسابقه خارج از خانه باشد.
تیم پاس فردا /سه شنبه/ و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان شهدای بابلسر است و شهرداری همدان نیز از ساعت ۱۴: ۱۵ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف این تیم در اهواز می‌رود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن