باز هم يك مساوي در كارنامه پاس نوين

شانس پاس نوين براي صعود كم رنگ شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpg*گسترش فولاد سهند تبريز صفر

*پاس نوين همدان صفر

داوران: هادي حاج عباسي، مسلم صفري و قاسم بهاري

اخطار: حامد ميرزايي و ميلاد احمدي(پاس نوين)

اسامي تيم گسترش: سپريان مانيا، اسلام نوري، فرزاد يوسفي، جواد رزاقي، مهدي عمراني، غلام داوود وندي، مصطفي احمدي، عابدين يزداني، قادر افكاري، مصطفي نوبخت و پويا حامدپور

سرمربي: مهدي پاشازاده

اسامي تيم پاس نوين: رسول بلاغي، ميلاد احمدي، عليرضا شاهسوند، محمدرضا احمدي، ايرج لطفي، سيد جمال معصومي، محسن خدابنده‌لو(حامد ميرزايي)، آرمين طلايي، حسين كاظمي، حميد گلزاري و داريوش سعادتي(مصطفي قيصري)

سرمربي: رضا طلايي

ورزشگاه تختي تبريز هفته نوزدهم ليگ دسته دوم كشور ـ نتيجه بازي رفت يك بر صفر به سود پاس نوين

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "همدان فوتبال"، هفته نوزدهم از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم قهرماني باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان روز گذشته با انجام چند بازي در گروه دوم دنبال شد كه در حساس‌ترين بازي هفته تيم پاس نوين ميهمان گسترش فولاد تبريز بود.

پاس نوين كه با محروميت سنگين فدراسيون فوتبال مواجه شده بدون مربي و سرپرست و 4 بازيكن كليدي قدم به ميدان تبريز گذاشت. اين تيم كه در نيم‌فصل دوم نتايج خوبي نگرفته و سريال تساوي‌ها را دنبال مي‌كند جايگاه خود را در جمع مدعيان در مخاطره مي‌بيند و اگر به همين روال پيش برود شايد از جمع مدعيان خارج شود.

پاسي‌ها با آگاهي از چنين شرايطي مصمم براي كسب پيروزي قدم به ميدان گسترش گذاشتند و اين تيم كه از شرايط روحي و رواني خوبي برخوردار است براي غلبه بر حريف هم‌قسم شده بودند و با تركيبي از بهترين‌ها بازي را آغاز كردند.

در آن سوي ميدان نيز گسترش فولاد شرايط بدتري نسبت به پاس نوين داشت و به خوبي مي‌دانست كه پيروز نشدن در اين بازي به منزله دوري از صف مدعيان صعود است و به همين خاطر با تركيبي تهاجمي قدم به ميدان گذاشت.

شاگردان مهدي پاشازاده حمله به عمق دفاعي پاس و ارسال توپ‌هاي بلند را در دستور كار خود قرار دادند و بازي را هجومي آغاز كردند. تيم ميزبان قصد داشت با سود بردن از شرايط ميزباني به 3 امتياز كامل اين بازي برسد و پاس نوين نيز علي‌رغم مشكلات و غريب شدن با واژه پيروزي بازي را آغاز كردند و ابتدا سعي داشتند تا با انسجام دفاعي خود مانع از نفوذ مهاجمان حريف شوند آنگاه با سود بردن از ضدحمله به دروازه گسترش فولاد راه پيدا كنند.

هر دو تيم به خوبي مي‌دانستند كه باخت يا مساوي به منزله دور شدن از جمع مدعيان است. حمله را در دستور كار خود قرار دادند تا علاقه‌مندان بازي جذابي را تماشا كنند.

پاس در غياب بهترين گلزن خود علي‌اصغر عاشوري خط آتش تيم را به گلزاري و سعادتي داده بود و با تمركز 5 هافبك قصد داشت تا نبض ميدان را در دست بگيرد.

بازي با حملات تيم ميزبان آغاز شد و براي دستيابي به دروازه پاس نوين تلاش خود را مضاعف كرد. پاسي‌ها نيز با هوشياري به دفاع پرداختند و سعي داشتند تا با ايجاد تأخير در بازي از سرعت بازي حريف بكاهند.

پس از آنكه تيم ميزبان چند حمله نصف و نيمه روي دروازه پاس نوين انجام داد و خط دفاعي و دروازه‌بان پاس آنها را دفع كردند پاسي‌ها از لاك دفاعي بيرون آمدند و چند بار به طور جدي دروازه حريف را تهديد كردند اما سنگربان حريف دو بار فرصت گلزني را از حميد گلزاري گرفت و دو بار نيز خدابنده‌لو و سعادتي در موقعيت گلزني قرار گرفتند كه اين فرصت‌ها از دست رفت. نيمه اول بازي علي‌رغم تلاش دو تيم بدون گل مساوي خاتمه يافت.

با شروع نيمه دوم هر دو تيم با انگيزه گلزني قدم به ميدان گذاشتند و تلاش كردند تا با تعويض‌هاي سرنوشت‌ساز نتيجه بازي را به سود خود تغيير دهند.

در اين نيمه حملات دو تيم جدي‌تر شد و فشار روي خط دفاعي شدت بيشتري به خود گرفت. اما سودي از اين حملات نبردند و علي‌رغم فرصت‌هاي گلزني دو تيم در نهايت به تقسيم امتيازات رضايت دادند. با اين مساوي هر دو تيم اميدهايشان براي صعود كم‌رنگ‌تر شد. پاس با اين تساوي هفتمين مساوي پياپي نيم‌فصل دوم را بدست آورد و همچنان در حسرت پيروزي باقي ماند. پاس نوين حالا از مدعيان بيشتر فاصله گرفت و شانس اين تيم با اين تساوي‌ها روز به روز كاهش پيدا مي‌كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن