ذوب مس در کوره 4 هزار درجه‌ای؛

ليگ برتر به پاس چشمك زد

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas_barghe_shiraz_IMG_3281.jpgپاس همدان 2-1 مس سرچشمه

مکان: ورزشگاه قدس همدان

تماشاگر: 4هزار نفر

زمان: یکشنبه 92/03/05

تیم داوری: سعید مظفری‌زاده(داور وسط)، کمک‌ها: بابک داوری و مهدی عالیقدر

 

گل: حسن نجفی(31) برای مس سرچشمه و مرتضی تبریزی (35) و (56) برای پاس همدان

کارت زرد: احمد جعفری (60)، جلیل احمدی (70)، کریم شاوردی (75) و مرتضی تبریزی (76) از پاس همدان و محمد عصار(84) و نادر فتح‌اللهی (87) از مس سرچشمه

کارت قرمز: -

بازيكنان پاس همدان: جلیل احمدی، مرتضی تبریزی، محسن ربیع‌خواه، احمد جعفری(امیر گداری 71) ، اویس کردجهان، مقداد قباخلو، کریم شاوردی، مجتبی شیری، وحید علی‌آبادی، علی مطوری(لفته حمیدی 82(سید محمد علوی 93)) و مهرداد رضایی

سرمربی: مجتبي خورشيدي

بازیکنان مس سرچشمه: پیمان شاملو، نادر فتح‌اللهی، محمدصادق کرمی، حسن نجفی، پیمان شیرزادی، علی مرزبان(محمد عصار 82)، پیمان نامور، جواد مولایی(حسین بابایی 67)، بهنام افشه، محمدرضا پورمحمد(فخرالدین شهرویی 51) و محمد قاسمی‌نژاد

سرمربی: داوود مهابادی

بهترين بازيكن:

مرتضي تبريزي

تبريزي با دو گلي كه به ثمر رساند، نقش بسزايي در كسب پيروزي پاس همدان داشت. مرتضي در كل دقايق بازي، با تعصب خاصي در زمين مسابقه تلاش مي كرد و يكي از بهترين بازيهاي خود را براي پاس همدان انجام داد.

شرح گل:

31: حسن نجفی با پشت سر گذاشتن دو بازیکن سبزپوش، با یک بغل پا توپ را به تور دروازه رساند.

35:  مقداد قباخلو که در محوطه جریمه درحال حرکت بود با برخورد با دروازه‌بان مس نقش بر زمین شد و این مرتضی تبریزی بود که با جایگیری مناسب و یک ضربه بغل پا، دروازه شاملو را باز کرد.

56: حرکت اویس کردجهان از کنار خط طولی با سانتر وی با محوطه جریمه همراه شد که تبریزی با فرصت طلبی با یک ضربه سرضرب توپ را وارد دروازه کرد.

شرح بازی:

بازی در نیمه اول با فشار و یکه‌تازی بازیکنان پاس آغاز شد. احساس پاسی‌ها در این دیدار تلفیقی از استرس و امید بود. حملات پاس زهر لازم را برای باز کردن دروازه نداشت تا اینکه حسن نجفی بر خلاف جریان بازی و روی غفلت مدافعان پاس، توپ را وارد دروازه احمدی کرد. این گل شوکی بود برای بازیکنان پاس. پس از این بود که پاسی‌ها به خود آمدند و سراپا حمله شدند تا اینکه مرتضی تبریزی در دقیقه 35 گل تساوی را وارد دروازه مس کرد تا به همه بفهماند که فوتبال همدان به راحتی برابر تیمی مغلوب نمی‌شود. این روند تا پایان نیمه اول ادامه داشت.

شروع نیمه دوم با بازی ضعیف پاسی‌ها همراه شد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم پاسی‌ها به قدری ضعیف بازی کردند که مسی‌ها چندبار دروازه احمدی را با خطر جدی مواجه کردند. البته وزیدن باد درخلاف جهت بازی پاس نیز در این زمینه بی تاثیر نبود. پس از چند دقیقه پاسی‌ها خود را یافته و به حمله روی آوردند. روی یکی از همین حملات بود که تبریزی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. پس از این پاسی‌ها بارها و بارها حمله کردند و می‌توانستند باز هم دروازه مس را باز کنند اما هرچه زدند به در بسته خوردند تا اینکه سوت پایان بازی به صدا درآمد و پاس با نگاهی امیدوارتر به راه لیگ برتر نگریست.

دقایق کلیدی:

7: ضربه ایستگاهی کردجهان با فاصله کم به بیرون رفت.

13: احمدی ضربه قاسمی نژاد را به سختی به کرنر فرستاد.

73: ضربه آرام قباخلو در دستان شاملو جای گرفت.

88: ضربه ایستگاهی کردجهان با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

نظرات   

 
0 #4 باقر عسگری 1392-03-23 12:25
سلطان پاس همدان لفته با معرفت
 
 
0 #3 amir 1392-03-13 14:28
ذوب اهنم رو هم میبریم :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
 
+6 #2 مهدی خانی 1392-03-06 10:21
سلام علیکم
آفرین به غیرت بازیکنا و صد آفرین به معرفت تماشاگرا!!!
مربی همدان (آقای خورشیدی)از تماشاچیا تقدیر کرد حالا که این وضعیت واسه پاس پیش اومده از مسئولا خواهش میکنم بخاطر پاسم که شده برا بازی برگشت خوب مسو آنالیز کنن بخدا مس در مقابل پاس عددی نیس فقط ی مساوی میخایم همین. و اینکه برا بازی برگشت با خودشون حداقل چن اتوبوس تماشاچی ببرن که حداقل ی یار دوازدهمی داشته باشن بخدا در مقابل این همه هزینه؛ بردن تماشاچی به کرمان هزینه ای رو دست پاس نمیذاره البته اگه مسئولا دلشون برا پاس میسوزه عرض کردم وگرنه...!!!!!
والسلام.
 
 
+5 #1 فقط تیمهای همدانی 1392-03-05 23:04
لطفا بررسی کنید ببینید این 6 نفری که امروز کارت زرد گرفتند برای بازی بعد محروم شده اند یا نه
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن