یاوری و مظفری زاده عاملان ایست پاس در لیگ یک

حسرت لیگ برتری شدن سبزپوشان همدان سه ساله شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_food_mozafari_zade.jpgپاس همدان یک – ذوب آهن اصفهان یک

گل: وحید علی آباد دقیقه 5 برای پاس همدان از روی نقطه پنالتی، مهدی رجب زاده دقیقه 32 برای ذوب آهن اصفهان ار زوی نقطه پنالتی

مکان: ورزشگاه قدس همدان

تماشاگر: 4هزار نفر

زمان: چهارشنبه 5/04/1392

داور: سعید مظفری‌زاده(داور وسط)،

کمک‌ها: محمدرضا منصوری - بابک داوری

* کارت زرد: مرتضی تبریزی در دقیقه 33، لفته حمیدی در دقیقه 84، امیر گداری در دقیقه 85 برای پاس همدان- گئورگ کاسپاروف در دقیقه 55، محمد صلصالی در دقیقه 84 برای ذوب آهن اصفهان

* کارت قرمز: مسعود غلامعلی زاد در دقیقه 25 برای پاس و محسن بیاتی نیا در دقیقه 28 برای ذوب آهن اصفهان

ترکیب تیم پاس همدان: مسعود غلامعلی زاد، مرتضی تبریزی، محسن ربیع‌خواه، اویس کردجهان (جلیل احمدی 30)، مقداد قباخلو، کریم شاوردی(لفته حمیدی 64)، مجتبی شیری، وحید علی‌آبادی، مهرداد رضایی، (احمد گداری 58)،عباس کاظمیان، محسن پورحاجی.

سرمربی: مجتبي خورشيدي

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: گئورگ کاسپاروف ، محمد صلصالی ، علیرضا محمد (احسان پهلوانی 75) ، سپهر حیدری ، مهدی رجب زاده ، اسماعیل فرهادی (علی حراج کار 89) ، محسن بیاتی نیا، سعید عبدالله پور، فرشاد بهادرانی، قاسم حدادی فر، محسن مسلمان(بهمن ملکی).

سرمربی: محمود یاوری

* شرح گل:

گل پاس: عباس کاظمیان هافبک جناح راست پاس همدان به دنبال سانتر اویس کرد جهان از جناح چپ به داخل محوطه جریمه رسید و به روی او پنالتی شد. وحید علی آبادی این پنالتی را بلافاصله و در دقیقه 5 به گل تبدیل کرد.

گل ذوب آهن: در دقیقه 24 بازی به دنبال ضد حمله تیم ذوب آهن ناشی از دفع توپ در زمین خودی، محسن بیاتی نیا داخل محوطه جریمه به توپ رسید که با تکل غلامعلی زاد سرنگون شد. مهدی رجب زاده پس از وقفه چند دقیقه بازی، در دقیقه 32 پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد.

* اتفاق ویژه:

محمود یاوری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان سال گذشته و در نیم فصل دوم سرمربی پاس همدان بود که باعث شد با نتایج ضعیف این تیم در لیگ یک، حضور در لیگ برتر منتفی شود. سعید مظفری زاده هم دو سال قبل دیدار تیم پاس و استقلال تهران را در هفته پایانی لیگ برتر قضاوت کرد که منجر به سقوط پاس به لیگ یک شد.

دقایق حساس:

7- ضربه سنگین و سرکش قاسم حدادی فر توسط مسعود غلامعلی زاد مهار شد.

14- ضربه راه دور رجب زاده به شکلی خطرناک از بالای دروازه پاس به بیرون رفت.

36- ارسال خطر ناک پورحاجی بر روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر قباخلو همراه شد که این ضربه به قصد گل با اختلاف سانتی متری از کنار دروازه ذوبی ها به بیرون رفت.

41- ضربه خطرناک تبریزی که روی ارسال پورحاجی به قصد گل به سوی دروازه شلیک شد توسط کاسپاروف مهار شد.

47- ضربه راه دور و زمینی علی آبادی با عبور از صف مدافعان تیم اصفهانی و مهاجمان تیم همدانی تا روی خط و گل شدن پیش رفت اما دروازه بان ذوب با پشتکار این توپ را راهی کرنر کرد.

55- ضربه ارسالی خطرناک ربیع خواه از جناح راست بر روی دروازه ذوب آهن پیش از رسیدن به قباخلو که آماده سر زنی می شد با حرکت مشکوک به خطای پنالتی سپهر حیدری دفع شد که داور در این صحنه دستور به ادامه بازی داد.

65- پاس زیبای قباخلو برای تبریزی که در آستانه تک به تک شدن با کاسپاروف قرار داشت توسط حدادی فر دفع شد.

65- ضربه بلند و خطرناک وحید علی آبادی با اختلاف بسیار اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

75- ضربه امیر گداری از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

77- ضربه به قصد گل مقداد قباخلو که از فاصله یک متری دروازه زده شد با جهش زیبای کاسپاروف و مهار توپ توسط وی تبدیل به گل نشد.

79- پاس همدان با ضربه سر تبریزی به گل رسید که داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

 

نظرات   

 
+7 #1 sajad 1392-04-06 00:37
مظفری زاده باعث شد بازی به نفع ذوب اهن برگرده....واگرنه ذوب اهن کارش تمام بود ....حیف.....مظفری زاده...ببببببووووققققق........
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن