الوند با توقف مقابل گیتی‌پسند صدر نشین شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand_logo.gifالوند همدان 0 -0 گیتی‌پسند اصفهان

 

زمان: دوشنبه 92/07/08

 

مکان: ورزشگاه قدس همدان

 

گل: -

 

تماشاگر:500 نفر


تیم داوری: منصور نوری(داور وسط)، کمک‌ها: حمید سیفی‌آذر و امیر مبشر


کارت زرد: مرتضی عزیزمحمدی (19) و سیدجمال معصومی (93) از الوند و آرمان قاسمی (34) و جاد ماهری (71) از گیتی‌پسند


کارت قرمز: _


بازيكنان الوند همدان: هادی زرین‌ساعد، محمد ابراهیم خسروی، جواد رحیمی، علیرضا شاهسوند، مصطفی مهدوی‌کیا، آرمین طلایی‌منش، روح‌‌الله عبداللهی، سیدجمال معصومی، مرتضی عزیزمحمدی (نوید عاشوری 56)، قاسم اکبری (شهرام کوثری 87)، حمید گلزاری (محسن خدابنده‌لو 67)

سرمربی: رضا طلایی‌منش


بازیکنان گیتی پسند اصفهان: مجید غلامی، حمید شفاعت، آرمان قاسمی، ابراهیم محمدی، مهدی موذن، مهران امیری، جواد ماهری (وحید براتی 88)، محمدرضا مهدیان، سجاد اژدر، حمید کاظمی (سجاد سیفی 60) و امین قاسمی‌نژاد (جواد مجازی 79)

سرمربی: ساموئل دارابینیان


بهترين بازيكن: سجاد اژدر

اژدر تند و تیز گیتی پسند بارها و بارها خط دفاع الوند را آزار داد و اگر کمی در زدن ضربات آخر دقت می‌کرد، الوند دروازه خود را باز شده می‌دید.

 

شرح بازی:

این بازی را می‌توان به سه بازه زمانی تقسیم کرد. بازه اول از شروع بازی تا دقیقه 30 بود که گیتی پسند با اژدر تند و تیزش خط دفاع الوند را آزار داد و این تیم را در خانه مجبور به عقب نشینی کرد. بخت با خاکستری پوشان الوند یار بود که در این 30 دقیقه دروازه خود را بسته نگاه داشتند.

از دقیقه 30 تا حدود دقیقه 65 تیم‌ها به نبردی پایاپای پرداختند و زور هیچ یک به دیگری نچربید. البته الوندی‌ها در این بازه کمی بهتر از حریف اصفهانی خود ظاهر شدند زیرا خاکستری پوشان الوند هر از چند گاه با شوت‌های خود غلامی را به دردسر می‌انداختند.

از دقیقه 65 به بعد بود که شاگردان طلایی با حضور عاشوری و خدابنده‌لو تازه نفس به سمت دروازه گیتی‌پسند یورش بردند و این تیم را به عقب راندند اما با وجود جنگندگی زیاد و بازی منظم هرچه زدند به در بسته خوردند.

این موضوع زمینه ساز تغییر سیستم توسط طلایی شد. وی با چینش 3-3-4 و قرار دادن آرمین طلایی‌منش بلند قامت در نوک خط حمله و حرکت عاشوری و کوثری در کنار وی دفاع گیتی‌پسند را با مشکل مواجه ساخت اما با بی‌دقتی مهاجمان و بدشانسی شاگردان طلایی‌منش این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


دقایق کلیدی:

38: ضربه شاهسوند از کنار دروازه به بیرون رفت.

41: ضربه خطرناک عزیزمحمدی با برخورد به یکی از مدافعان به یرون رفت.

64: شوت خطرناک اژدر از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

66: ضربه سرکش عبداللهی از کنار دروازه به بیرون رفت.

68: شوت خطرناک عاشوری با کم‌دقتی راهی اوت شد.

75: ضربه خوب عاشوری در محوطه جریمه توسط دروازه‌بان گیتی‌پسند راهی کرنر شد.

 

 

 


نظرات   

 
+4 #1 علی دلشا د 1392-07-08 23:16
الوندی ها اگرداعیه صعود دارند باید بیشترازاینها تلاش کنند نیمه اول خدا رحم کرد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن