الوند فولاد را ذوب کرد و صدرنشین شد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_alvand_alvand_giti_92_alvand_giti_(2).jpgالوند همدان 2 -1 فولاد یزد

 

زمان: چهارشنبه 24/7/92

 

مکان: ورزشگاه قدس همدان


گل: سید جمال معصومی (9) و قاسم اکبری (77) برای الوند همدان و بابک مرادی (30) برای فولاد یزد


تماشاگر:1500 نفر


تیم داوری: امید سعیدفر (داور وسط)، کمک‌ها: جهانبخش آرمان و قاسم بهاری


کارت زرد: آرمین طلایی‌منش (92)


کارت قرمز: _


بازيكنان الوند همدان: هادی زرین‌ساعد، علیرضا شاهسوند، جواد رحیمی، مجتبی انصافی، حسین کاظمی، آرمین طلایی‌منش، روح‌‌الله عبداللهی، سیدجمال معصومی، نوید عاشوری (مصطفی مهدوی‌کیا 65)، قاسم اکبری (محمدابراهیم خسروی 84)، حمید گلزاری (مرتضی عزیزمحمدی 60)

سرمربی: رضا طلایی‌منش


بازیکنان فولاد یزد: ایمان نخودساز، میثم آقابابایی، سیدهادی موسوی، نعمت‌الله بخشی‌پور، هادی رکابی، مهدی رفیعی، حمیدرضا رعیتی، میلاد روزبهانی (مهدی محمدزاده 63)، محسن زارع‌زاده (هادی موثق 68)، بابک مرادی (احمد کیا 85)، بابا محمدی

سرمربی: مهدی دینورزاده


شرح گل:


9: شوت از راه دور سیدجمال معصومی در کنج دروازه فولاد یزد جای گرفت.


30: با اشتباه جواد رحیمی توپ به بابک مرادی رسید که وی با فرصت طلبی دروازه زرین‌ساعد را گشود.


77: پرتاب اوت الوندی‌ها با ضربه سر پاس مانند آرمین طلایی‌منش همراه شد که این پاس به قاسم اکبری رسید و اکبری با انگیزه با جنگندگی و با یک ضربه سر توپ را درون دروازه نخودساز جای داد.


شرح بازی:


شروع بازی با فشار الوندی‌ها همراه شد تا اینکه این تیم در دقیقه 9 به یک گل زود هنگام دست یافت اما گویی این گل الوندی‌ها را راضی کرد و شاگردان طلایی‌منش بازی را در میان زمین حفظ کردند اما در دقیقه 30 و روی اشتباه جواد رحیمی بابک مرادی توپ را از رحیمی ربود و به سمت دروازه یورش برد تا اینکه در لحظه آخر قفل دروازه زرین ساعد را گشود. پس از این بود که درصد اشتباهات خاکستری‌پوشان الوند بالا رفت و آنها بازی را با دستپاچه‌گی دنبال کردند و چند موقعیت خوب یزدی‌ها از دست رفت تا سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد.


هر دو تیم نیمه دوم را پایاپای آغاز کردند و زور هیچکدام به تیم دیگر نچربید. تعویض عزیزمحمدی جان تازه‌ای به الوند بخشید و این تیم با تغیر سیستم از 2-5-3 به 3-3-4 روند روبه جلویی به خود گرفت. حملات الوند در دقیقه 77 نتیجه داد که قاسم اکبری زننده این گل حساس بود. اما پس از گل اکبری یزدی‌ها فشار مضاعفی را روی دروازه الوند وارد کردند که هیچ کدام به نتیجه نرسید و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود الوند به پایان رسید.


دقایق کلیدی:


6: ضربه خوب عبداللهی توسط نخودساز مهار شد.


44: شوت سنگین میلاد روزبهانی در محوطه جریمه با بی دقتی به بیرون رفت.


56: ضربه سر باب محمدی از کنار دروازه به بیرون رفت.


71:شوت سنگین محمدی به تیر افقی دروازه الوند اصابت کرد.

 

 


 

نظرات   

 
0 #3 حمزه ئی 1392-08-06 12:26
کاش مردم همدان از مسابقات تیم الوند استقبال بیشتری می کردند
 
 
+9 #2 hg,kn 1392-07-25 02:20
پيرو مطلب قبل- بعدازحضور موفق در سال گذشته وادامه آن در سال جاري قطعا ميتوان گفت موفقيت الوند حاصل كار است نه حاصل اتفاق ونكته كليدي اين موفقيت ميتواند در تعهد كاري(احساس مسئوليت)نسبت به خاستگاه يعني همدان باشد وجاي تبريك دارد كه مديريت الوند درگير"نام" نيست ودرگير"توانايي" است
 
 
+10 #1 hg,kn 1392-07-25 02:15
الوند نماد توانايي نيروي بومي استان همدان است از مديريت كم حاشيه تا كادر فني كه حالا تجربه حضور دارند وبازيكناني كه انگار جوابگوي خواسته علاقمندان فوتبال استان هستند ولي بايد تشكيلات الوند دنبال راهكارهايي جهت جذب تماشاچي باشد كه يكي از اركان موفقيت است ودرتابلوي فوتبال الوند چهره تماشاچي نمايان نيست!!!!!
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن