خوزستانی‌ها باز هم مقهور قدرت فوتبال همدان شدند؛

استقلال لیگ برتری هم مقابل الوند زانو زد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_alvand_alvand_folad_yazad_92_alvand_f_yazd_(4).jpgالوند همدان 7-6 استقلال خوزستان (1-1 در ضربات پنالتی 6-5 الوند به برتری دست یافت)

 

زمان: چهارشنبه01/08/92

 

مکان: ورزشگاه قدس همدان

 

گل: قاسم اکبری (58) برای الوند همدان و ادریس ترائوره (31) از روی نقطه پنالتی

 

تماشاگر:2000 نفر

 

تیم داوری: محمد ملکی (داور وسط)، کمک‌ها: مجید ویشگاهی و رحیم شاهین

 

کارت زرد: روح‌الله عبداللهی (83) و آرمین طلایی‌منش (113) از الوند و ابراهیم صالحی (105) و منصور نعامی (109) از استقلال خوستان

 

کارت قرمز: _

 

بازيكنان الوند همدان: هادی زرین‌ساعد، علیرضا شاهسوند، محمدابراهیم خسروی، مجتبی انصافی، حسین کاظمی، آرمین طلایی‌منش، روح‌‌الله عبداللهی، سیدجمال معصومی (محسن خدابنده‌لو 110)، مصطفی مهدوی‌کیا، قاسم اکبری (شهرام کوثری 84)، مرتضی عزیزمحمدی (علی‌اصغر عاشوری 70)

سرمربی: رضا طلایی‌منش

 

بازیکنان استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، حامد محمودی (رامتین سلیمان‌زاده 88)، عبدالهادی خنیفر، مهدی نظری، منصور نعامی، ادریس ترائوره (مهدی خیری 46)، شاهرخ شمس، ایمان مبعلی، مهدی چاه‌کوتاه‌زاده (میلاد میداوودی 61)، ابراهیم صالحی

سرمربی: عبدالله ویسی

 

شرح گل:

31: درگیری مدافع الوند با ابراهیم صالحی توسط داور پنالتی تشخیص داده شد که ادریس ترائوره توپ را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد.

58: سیدجمال معصومی روی یک حرکت بسیار زیبا توپ را از مالکیت ایمان مبعلی خارج کرد و توپ را به روح‌الله عبداللهی رساند که سانتر عبداللهی به قاسم اکبری رسید و وی با یک ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را گشود.

 

شرح بازی:

الوند نیمه اول را طوفانی آغاز کرد و حملات زیادی را روی دروازه استقلال ترتیب داد که روی یکی از این حملات در دقیه 15 به گل رسید اما این گل به زعم داور آفساید بود. طولی نکشید که داور صحنه‌ای بسیار مشکوک را در محوطه جریمه الوند پنالتی تشخیص داد تا ترائوره توپ را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کند. پس از این بود که روحیه الوندی‌ها کمرنگ شد و بازی متعادل شد تا سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد.

با نیمه دوم سپیدپوشان الوند بر بازی سوار شدند و روی دروازه استقلال خوزستان فشار زیادی آوردند تا در دقیقه 58 به گل تساوی دست یافتند. این گل معنی شروع دوباره‌ای را برای الوند داشت و آنان با احتیاط بیشتری بازی را ادامه دادند. دو تیم تا پایان بازی در نیمه دوم کاری از پیش نبردند و به تساوی رضایت دادند تا این دیدار در وقت‌های تلف شده دنبال شود.

نیمه اول وقت‌های تلف شده با احتیاط محض دو تیم همراه بود و هیچ یک از دو تیم علاقه‌ای به حمله به دروازه تیم مقابل نداشتند.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه الوندی‌ها چندین موقعیت خوب روی دروازه استقلال ایجاد کردند اما نتیجه‌ای نگرفتند و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بود که به ترتیب منصور نعامی، ایمان مبعلی، مهدی نظری، عبدالهادی خنیفر و رامتن سلیمان زاده گلزنی کردند اما شاهرخ شمس پنالتی خود را از دست داد.

در تیم الوند نیز ه ترتیب مجتبی انصافی، علیرضا شاهسوند، علی‌اصغر عاشوری، محمدابراهیم خسروی، روح‌الله عبداللهی و محسن خدابنده‌لو پشت توپ رفتند و ضربات خود را گل کردند تا الوند به مرحله بعد صعود کند.

 

دقایق کلیدی:

21: ضربه سر چاه‌کوتاه‌زاده به بیرون رفت.

75:مهدی خیری با زرین‌ساعد تک به تک شد و زرین ساعد به زیبایی توپ را مهار کرد توپ به سرعت به سمت دروازه حرکت کرد که حسن کاظمی با جسارت توپ را از روی خط دروازه به بیرون زد.

 

 

نظرات   

 
+3 #4 mahan 1392-08-02 11:38
سلام دوستان.
من در ورزشگاه قدس بودم و الوند واقعا عالی بازی میکرد مخصوصا در دفاع عالی عمل میکرد یعنی تا توپ توی زمین الوند میومد توپ رو به راحتی ازشون میگرفتن و زد حمله رو شرع میکردن...
الوند اینقدر موقعیت داشت که میتونست 4-1 هم به راحتی توی زد حمله ها لولشون کنه!
خلاصه الوند از پرسپولیس و استقلال توی این بازی بهتر و بیشتر زحمت کشد خدایی
اینشاالاه اگر بازی با پرسپولیس توی همدان بود ورزشگاه رو تا خرخره پرشکنیم :h
 
 
+12 #3 hg,kn 1392-08-01 20:08
ازنوادر روزهايي بود كه به اميد پيروزي "پرسپوليس" دربازي حذفي مسابقه را دنبال نموده تا تقابلي (الوند-پرسپوليس) درجام حذفي ; قاب تصوير توانايي هاي بومي فوتبال استان همدان در رسانه ملي باشد كه لياقت حضور دارند بازيكنان الوند درسيماي سراسري-
 
 
+11 #2 kami 1392-08-01 20:03
داوره تفلی ......
خودشه جرررررررررررر داد اما...الوند همدان..سرور تمام تیماس :-*
 
 
+11 #1 kami 1392-08-01 20:01
واقعا باید به حال و روز این لیگ به اصتلاح برتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

تاسف خورد!!!!!وقتی موندن یا رفتن تیمها از لیگ برتر با جریانهای مافیایی مشخص میشه!!!!اینم کیفیت تیمهای لیگ برتریشانه...بنده خدا داوره خودشه کشت.....اما زورش به الوندمان نچربید :cry: :O

همدان...همدان....سرور کل ایران :-*
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن