باد همدان و انگیزه پدیده کار دست الوند داد؛

امروز روز الوند نبود!

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_alvand_alvand_giti_92_alvand_giti_(2).jpgالوند همدان 3-1 پدیده مشهد

 

زمان: دوشنبه06/08/92

 

مکان: ورزشگاه قدس همدان


گل: حسین کاظمی (86) برای الوند همدان و عباس پورخسروانی (8)، بهمن طهماسبی (18) و محمد رجب‌زاده (61)


تماشاگر:1000 نفر


تیم داوری: علی صفایی (داور وسط)، کمک‌ها: حمزه‌علی سلیمی و غلامرضا تیموری


کارت زرد: آرمین طلایی‌منش (41)سیدجمال معصومی (51) و محمدابراهیم خسروی (91) از الوند همدان و امجد شکوه‌مقام (26)، افشین دانشیان (47)، فریبرز گرامی (60) و مجید نورمحمدی (82)


کارت قرمز: _


بازيكنان الوند همدان: هادی زرین‌ساعد، علیرضا شاهسوند، محمدابراهیم خسروی، مجتبی انصافی، حسین کاظمی، آرمین طلایی‌منش، روح‌‌الله عبداللهی، سیدجمال معصومی (علی‌اصغر عاشوری 55)، مصطفی مهدوی‌کیا (جواد رحیمی 32)، قاسم اکبری ، مرتضی عزیزمحمدی (شهرام کوثری 66)

سرمربی: رضا طلایی‌منش


بازیکنان پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، هادی شکوری، میرهانی هاشمی، میثم رضاپور، فریبرز گرامی، امجد شکوه‌مقام، محمدرضا خرسندنیا، محمد رجب‌زاده (امید خلیلی 89)، افشین دانشیان (بهتاش میثاقیان 93)، عباس پورخسروانی و بهمن طهماسبی (مجید نورمحمدی 63)

سرمربی: اکبر میثاقیان


شرح گل:


8: ضربه رجب‌زاده با دفع ناقص زرین‌ساعد به دروازه نزدیک شد اما توپ روی خط دروازه توسط محمدابراهیم خسروی متوقف شد که پورخسروانی با استفاده از این موقعیت دروازه زرین ساعد را گشود.


18: پاس بلند و دقیق افشین دانشیان پشت مدافعان به بهمن طهماسبی رسید که وی با یک ضربه دقیق دروازه الوند را برای بار دوم گشود.


61: پاس عباس پورخسروانی در محوطه جریمه الوند به رجب‌زاده رسید که وی با یک ضربه بغل پا دروازه زرین‌ساعد را برای بار دوم گشود.


86: ضربه حسین کاظمی در محوطه جریمه تنها گل الوند در این دیدار را رقم زد.


شرح بازی:


سپیدپوشان الوند نیمه اول را با غافلگیری شروع کردند و در دقیقه 8 دروازه خود را باز شده دیدند. درست 10 دقیقه بعد بود که الوندی‌ها باز هم با دروازه باز شده خود روبه رو شدند. شاگردان طلایی‌منش به دلیل بازی سنگین مقابل استقلال خوزستان و گرفتاری در باد غرور شکست این تیم الوند همیشگی نبودند. دقیقه 32 بود که رضا طلایی‌منش با تعویض مهدوی‌کیا، رحیمی را وارد بازی کرد. پس از آن بود که بازی تا پایان نیمه اول متعادل پیش رفت.


با شروع نیمه دوم الوندی‌ها شمایل یک تیم مدعی برد را نداشتند و به شاگردان میثاقیان اجازه نفوذهای متعددی دادند. روی یکی از همین حملات در دقیقه 61 بود که رجب‌زاده گل سوم و تیر خلاص را به الوند شلیک کرد. سپیدپوشان الوند از دقیقه 70 به بعد بود که اندکی به خود آمده و فشار را روی دروازه سرخ‌پوشان پدیده افزایش دادند. این حملات در دقیقه 86 نتیجه بخش بود اما گل حسین کاظمی در برابر سه گل پدیده چیزی را جبران نمی‌کرد. شاگردان طلایی هرچه زدند به در بسته خوردند تا اولین شکست سنگین خانگی را متحمل شوند.


دقایق کلیدی:


3: ضربه سر رجب‌زاده با دخالت زرین‌ساعد به بیرون رفت.


37: ضربه سرکش معصومی در دستان روشنگر جای گرفت.

 

 


 

نظرات   

 
+12 #4 علی دلشا د 1392-08-07 14:29
برد و باخت درفوتبال برای همه تیمها هست نباید الوند و پاس را با هم مقایسه کرد به هر جهت با یک باخت دنیا به اخرنرسیده طلائی منش مربی کاربلدیه انشااله خط دفاع رادرست میکنه و تیم الوند به اوج بر می گرده تلافی این باخت در ابادان جبران میشه انشااله
 
 
-2 #3 livnhn 1392-08-06 21:13
به هیچ عنوان دنبال توجیه شکست برای الوند نباشید چون پدیده بازی به مراتب سنگین تر و بیرون از خانه داشت و اگر پدیده شکست میخورد این دلایل براش بیشتر توجیه داشت، الوند خیلی بد باخت و روی پاس رو سفید کرد، پاس به مراتب در این فصل قویتر از الوند میباشد اگر برای خط حمله تیمش فکری کند
 
 
+7 #2 hg,kn 1392-08-06 20:09
انگاري بازي سنگين با استقلال خوزستان انرژي رواني وجسماني زيادي از الوند گرفته بود هرچند اشتباهات خط دفاع قابل توجه وبسيار موثر بود ولي به هرحال الوند دربازي ضعيفش هم به پاس سربلند كردن فوتبال استان همدان شايسته احترام است.
 
 
+3 #1 محمدع 1392-08-06 19:31
جراشمادانلواندارید.سایت شمابه این پربیننده بعیده...
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن