با پذیرش شکست برابر پرسپولیس؛

الوند در آزادی از جام حذفی خداحافظی کرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand-perspolis.jpgپرسپولیس تهران 2–0 الوند همدان

 

زمان: 10/08/92

 

مکان: ورزشگاه آزادی تهران

 

گل: رضا حقیقی (37) و امید عالشاه (68)

 

تماشاگر:6000 نفر

 

داور: جمشيد دانش مهر

 

کارت زرد: شهرام کوثری (22) و جواد رحیمی (37) از الوند همدان و رضا حقیقی (42) از پرسپولیس تهران

 

کارت قرمز : _

بازیکنان پرسپولیس تهران: علیرضا حقیقی، سیدمیثم حسینی، رضا نورمحمدی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، میلاد غریبی(محمد نوری ۵۸)، امید عالیشاه، یونس شاکری(محمد عباس‌زاده ۷۰) و محمدرضا خلعتبری(حمید علی‌عسگر ۷۶)

سرمربی: علی دایی

بازيكنان الوند همدان: هادی زرین ساعد، محمد ابراهیم خسروی، مجتبی انصافی، جواد رحیمی، مصطفی مهدوی‌کیا، علیرضا شاهسوند، آرمین طلایی‌منش (محسن خدابنده‌لو ۷۵)، حسین کاظمی، سیدجمال معصومی، مرتضی عزیزمحمدی (حمید گلزاری امجد ۶۳)، شهرام کوثری (علی اصغر عاشوری ۵۷)

سرمربی: رضا طلایی‌منش

شرح گل :

13: خطای مدافع الوند بر روی خلعتبری پرسپولیس را صاحب یک ضربه ایستگاهی در فاصله حدودا ۲۵ متری کرد. این ضربه را رضا حقیقی به گل اول بازی تبدیل کرد و به شدت از سوی هواداران تیمش تشویق شد.


68: امید عایشاه روی ارسال خوب ماهینی دروازه زرین ساعد را برای بار دوم باز کرد.


شرح بازی:

تیم فوتبال الوند همدان که از بازیکنان کم تجربه اما با انگیزه بهره می‌برد، در دقایق ابتدایی مسابقه اسیر جو استادیوم آزادی شده بود و نتوانست آن‌گونه که باید در میدان حاضر شود. گل اول پرسپولیس هم در همان دقایق اولیه به ثمر رسید. از دقیقه 25 به بعد بود که الوند خود را در زمین یافت و توانست دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند اما هیچ یک به جایی نرسید تا سوت پایان دیدار در نیمه اول به صدا درآید.


نیمه دوم نیز پرسپولیس توانست فشار لازم را روی دروازه الوند ایجاد کند تا اینکه در دقیقه 68 به گل دوم دست یافت. البته تعویض عزیزمحمدی در دقیقه 63 درست به نظر نمی‌رسید زیرا وی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. بازی پر اشتباه آرمین ‌طلایی‌منش هم دلیلی بود تا محسن خدابنده‌لو در دقیقه 75 جای وی را در زمین بگیرد. از آن به بعد حملات الوند زهر لازم را نداشت اما پرسپولیسی‌ها توانستند روی ضد حملات خوب ظاهر شوند و چند موقعیت خوب را نیز روی دروازه الوند ایجاد کنند. در این بازی غیبت قاسم اکبری و روح‌الله عبداللهی بیش از هر زمانی به چشم می‌آمد.


حملات دو تیم در پایان دیدار هم ثمری نداشت تا پرسپولیس با این دو گل به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.


دقایق کلیدی:

30: ضربه کفشگری با اختلاف اندکی به بیرون رفت.


61: شوت رضا حقیقی دروازه زرین ساعد را به شدت تهدید کرد.


77: ضربه عباس‌زاده با دخالت خسروی به کرنر رفت.


90: شوت سرکش محمد نوری با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن