با قبول شکست برابر آبی‌پوشان اهوازی؛

الوند از جمع مدعیان صعود خارج شد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_alvand_alvand_siyahjamegan_92_alvand_siyah_(2).jpg

الوند همدان 0 -1استقلال اهواز


زمان: یکشنبه 15/10/92

 

مکان: ورزشگاه قدس همدان


گل: رسول بریچی (14 از روی نقطه پنالتی) برای استقلال اهواز


تماشاگر: 200 نفر


تیم داوری: سعید رحیمی مقدم (داور وسط)، کمک‌ها: ایوب غلامزاده و امیر مبشر


کارت زرد: مرتضی عزیزمحمدی (46) از الوند همدان


کارت قرمز : _


بازيكنان الوند همدان: هادی زرین‌ساعد، میلاد احمدی، رضا حاتمی (علی‌اصغر عاشوری 60)، بهنام عسگرخانی، مهدی قنبری‌مهربان (پوریا آریاکیا 67)، ، آرمین طلایی‌منش (حمید گلزاری‌امجد 75)، حسین کاظمی، مرتضی عزیزمحمدی، امین شجاعیان، مسعود رمضانی و آرش محبی

سرمربی: رضا طلایی‌منش


بازیکنان استقلال اهواز: مهیار حسننژاد، محمدرضا جلالی، اکبر بختیاری، محمد حسنی، محسن میرآبی، محمد جلیزی (پیمان شیرزادی 65)، رسول بریچی، داوود شاهواروقی، فخرالدین شهرویی (رضا طاهری 77)، علی‌اکبر دوربینیان و احمد بوغدار (علی مرزبان 51)

سرمربی: داوود مهابادی


شرح گل:

 

14: حرکت مدافع الوند به روی بوغدار توسط داور پنالتی تشخیص داده شد که این ضربه پنالتی را رسول بریچی تبدیل به گل کرد.


شرح بازی:

تیم الوند بازی را تهاجمی آغاز کرد و فشار زیادی روی دروازه استقلال آورد اما شاگردان طلایی‌منش هرچه زدند به در بسته خوردند. بر خلاف جریان بازی بود که مدافع الوند به راحتی مرتکب خطای پنالتی شد و رسول بریچی با وجود حرکت خوب زرین‌ساعد به سمت توپ، توانست تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر برساند. پس از این بود که بازیکنان استقلال اهواز پس از هر برخوردی روی زمین می‌افتادند و تا آمدن کادر پزشکی به داخل زمین از زمین برنمی‌خواستند. این روند تا پایان نیمه نخست ادامه داشت.


سپیدپوشان الوند در نیمه دوم نیز فشار زیادی روی دروازه حسن‌نژاد آوردند اما هرچه زدند به در بسته خورد. متاسفانه در این دیدار بخت هم با الوند یار نبود و یک توپ شاگردان طلایی‌منش در نیمه نخست به تیر دروازه اصابت کرد. تیم الوند در اکثر دقایق نیمه دوم در زمین استقلال حضور داشت اما کاری از پیش نبرد تا یک شکست تلخ خانگی را تجربه کند. داوری این دیدار نیز در نوع خود جای بحث داشت. این دیدار در هوای بسیار سردی برگزار شد و اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ناامیدی به سمت خانه‌های خود رفتند.


دقایق کلیدی:


10: ضربه مواج شجاعیان از کنار دروازه به بیرون رفت.


43: ضربه پرقدرت آرش محبی در محوطه جریمه به تیر دروازه اصبت کرد.


78: شوت زیبای مرتضی عزیزمحمدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 


 

نظرات   

 
+3 #2 آدای گرگی 1392-10-16 16:36
حرامش باشه استقلال اهواز سه امتیازی که ازهمدان برد بایه بازی ناجوانمردانه که دم به دیقه خودشانه زدن زمین به قرآن انقد که حرص خوردم ماخاستم بیام میان زمین جرشان بدم===البته ناگفته نمانه که الوندتو این بازی تمام کننده نداشت ونتانست موقعیتاشه گل کنه وگرنه ازحق نگذریم بد بازی نکرد ولی الان مهم نتیجه س آقای طلایی منش باید بدانه که تو لیگ یک کسی دنبال بازی زیبا نیست حرف اوله نتیجه میزنه هموجور که استقلال اهواز بابازی افتضاحش ازهمدان 3امتیاز برد افسوس =========افسوس بخاطر امتیازای مفتی که ازدست دادیم بقرآن میان این هوای سرد دیه رمق ورزشگاه آمدنم نمانده برام==اینکه روی سکوی تماشاگراره تمیزنکرده بودن ونیم متر روشان یخ بسته بود هیچی امکانات صفر ورزشگاه هیچی حداقل تیمارم یه نتیجه خوب نیمیگیرن که ما سرشکیته ازورزشگاه بیرون نیایم
 
 
+1 #1 kami 1392-10-16 11:33
نه حالا..ن تا 10 هفته دیه جای باختن داره.......

مرسی سید با تعصب و امثالهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 8)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن