بازیکنان مستعد همدان در تست فنی تیم ملی مینی فوتبال ثبت‌نام کنند

 دبیر کمیته مینی فوتبال همدان با بیان اینکه فراخوان کشوری ثبت نام برای حضور در تست فنی انتخابی تیم‌های ملی مینی فوتبال بانوان و آقایان آغاز شده است از بازیکنان مستعد خواست از این فرصت طلایی استفاده کنند.
b_150_100_16777215_00_images_----------636050440178959521.JPGمرتضی کوکبی اظهار داشت: برای نخستین بار قرار است تیم ملی مینی فوتبال برای اعزام به جام جهانی تشکیل شود و هم اکنون در مرحله نام نویسی از استعدادهای برتر و سپس تست فنی از آن‌ها هستیم.
وی بیان کرد: تمامی بازیکنان علاقه مند به رشته مینی فوتبال در رده سنی ۱۷ تا ۲۳ سال آقایان و بالای ۱۷ سال بانوان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی انجمن مینی فوتبال ایران به آدرس www. iranminifootball. ir تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه جاری فرم ثبت نام در این طرح کشوری را تکمیل و برای شرکت در تست فنی تیم‌های ملی اعلام آمادگی کنند.
کوکبی اضافه کرد: انجمن مینی فوتبال پس از بررسی سوابق ثبت نام‌ کنندگان، بازیکنان مستعد هر استان را گزینش و افراد منتخب می‌توانند به صورت رایگان در اولین مرحله تست فنی انتخابی تیم‌های ملی در استان محل سکونت خود شرکت کنند.
بازیکنان مستعد همدان در تست فنی تیم ملی مینی فوتبال ثبت‌نام کنند
وی خاطرنشان کرد: تعداد و اسامی افراد منتخب هر استان و همچنین زمان و مکان انجام‌ تست فنی از طریق سایت انجمن مینی فوتبال اعلام و همچنین در صفحه رسمی اینستاگرام انجمن مینی فوتبال به آدرس iranminifootball@ اطلاع رسانی خواهد شد.
دبیر کمیته مینی فوتبال همدان با بیان اینکه حضور در تست گیری منوط به ثبت نام در سایت انجمن مینی فوتبال کشور است، گفت: آماده برگزاری تست گیری از استعدادها هستیم و امیدواریم بازیکنان مستعد همدانی حضوری فعالانه در مرحله نام نویسی داشته باشند.
وی افزود: رشته مینی فوتبال به تازگی در همدان شکل گرفته است و این فرصت طلایی در اختیار بازیکنان مستعد فوتبال است که بتوانند در رشته مینی فوتبال توانمندی خود را بروز دهند.
مینی فوتبال از رشته‌های جذاب زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن