جمعه آغاز رقابت 90 تیم لیگ فوتبال محلات همدان در 10 زمین خاکی

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotbal-mahalat.jpgمسابقات لیگ فوتبال محلات همدان از جمعه این هفته با رقابت 90 تیم در 10 زمین خاکی پیگیری می شود و تیم ها از روز سه شنبه با شناخت گروه های 10 گانه مسابقات، آماده رقابت با حریفان خود در بازی روز جمعه می شوند.

به گزارش "همدان فوتبال"، زمین های خاکی قاسم آباد، شورین، پل هوایی، صدر، چیت سازیان، محمدیه، دیزج، سرباز، الوند و حصار میزبان این دوره از مسابقات هستند.

با مساعدت مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان به تیم های شرکت کننده البسه ورزشی، توپ و بیمه ورزشی اهدا شد و هم چنین قرار است در صورت مهیا شدن شرایط، گارد، دستکش دروازه بانی و کفش نیز به تمامی تیم ها اعطا شود.

در رقابت های امسال تیم های اتحاد خضر، وحدت پرسی گاز، پاس چشین و متحد پرسی گاز از جمله مدعیان عنوان قهرمانی هستند ضمن اینکه تیم پیشکسوتان که سال گذشته نتایج درخشانی را کسب کرد به دلیل مشغله کاری برخی اعضای این تیم در کمیته فوتبال محلات، امسال از حضور در مسابقات خودداری کرد.

مدیر کمیته اجرایی مسابقات فوتبال محلات درباره رقابت های امسال گفت: مسابقات امسال تحت نظارت و اجرای مناسب کمیته های برگزاری، انضباطی و داوری برگزار می شود.

محمود کرمی افزود: تلاش فراوانی شده تا این مسابقات به نحو احسن برگزار شود و عصر امروز نیز در جلسه هماهنگی، مسوولان کمیته های مختلف مشخص می شوند ضمن اینکه پیش از این، سعید پناه آبادی به عنوان دبیر کمیته و میثم ناصرنژاد به عنوان سخنگوی کمیته معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: امسال تقسیم بندی عادلانه ای پیرامون گروه بندی تیم ها طبق محله ها انجام شد و تقسیم ساعات مسابقات نیز یکسان انجام شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: امسال قوانین کمیته انضباطی با تصمیمات قاطع اجرا می شود و هرگونه توهین به داوران، اخلال در برگزاری مسابقه، اهانت به ناظران زمین و دیگر مسایل غیراخلاقی در بازی با جریمه های سنگین مواجه می شود ضمن اینکه رعایت اخلاق و اصول جوانمردانه فوتبال نیز تشویق به همراه دارد.

وی از نظارت ناظران توانمند در مسابقات اشاره کرد و افزود: علاوه بر ناظر بازی و داوری، ناظر ویژه نیز برای تمامی مسابقات درنظر گرفته خواهد شد.

 

مدیر کمیته اجرایی مسابقات فوتبال محلات با قدردانی از مسوولان باشگاه و شورای اسلامی شهر همدان در حمایت از فوتبال محلات گفت: کمیته فوتبال محلات به دنبال پویایی و گسترش این رشته مهیج ورزشی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن