مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری:

بازیکنان و مربیان خاطی جایی در فوتبال محلات ندارند

b_150_100_16777215_00_images_stories_payman_sadeghi.jpgمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان تاکید کرد: لیگ فوتبال محلات برنامه بهتری را سال آینده اجرایی می کند و در این بین از اعضای کمیته فوتبال محلات خواسته ام که لیست بازیکنان و مربیانی که در فصل گذشته رفتارنامناسب داشته و ضمن ایجاد حاشیه های غیراخلاقی در مسابقات، درگیری های فیزیکی و اهانت به دست اندرکاران اجرایی رقابت ها روا داشته اند از لیگ آینده محروم شوند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، پیمان صادقی دیروز در نخستین نشست سرپرستان و مربیان تیم های فوتبال محلات جهت برنامه ریزی در برگزاری لیگ سال آینده افزود: برای ما اخلاق سرلوحه پذیرش تیم ها جهت ثبت نام و حضور در مسابقات است و تیم ها و نفراتی که به هر دلیل باعث بروز ناهنجاری در مسابقات و برهم زدن نظم و توهین و درگیری های فیزیکی بشوند، جایی در چارچوب لیگ محلات نخواهند داشت.


وی اضافه کرد: برای سال آینده اجازه حضور بازیکنان و مربیانی که حاشیه دار هستند و مدام به جنجال آفرینی مي‌پردازند را نمی‌دهیم و بهتراست تیم ها از جذب بازیکنانی که رفتارنادرست داشته و شان و منزلت مسابقات را حفظ نمی کنند، خودداری کنند.


صادقی اظهار داشت: ماهیت اصلی فوتبال محلات ایجاد فضای رقابت سالم در فوتبال زمین های خاکی، شناسایی استعدادها و فراهم کردن محیط نشاط و شادابی برای جوانان است و همه باید در چارچوب سیاست های باشگاه و کمیته فوتبال محلات حرکت کنند.


وی با قدردانی اعضای کمیته فوتبال محلات در برگزاری رقابت های  فصل گذشته گفت: خوشبختانه اعضای کمیته اعم از آقایان پناه آبادی، عبدل، عظیمی، مهاجری، مومنی و سایر نفرات زحمات زیادی برای برگزاری مناسب این رقابت ها داشتند.


وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده نیز به دنبال کارشناسی بهتر در برگزاری مسابقات هستیم و از چیدمان داوری و برنامه رقابت ها گرفته تا سیستم میزبانی و گروه بندی تیم ها آماده جلب نقطه نظرات تیم ها و دست اندرکاران هستیم.

 

در این نشست به همت سعید پناه آبادی مسوول برگزاری لیگ محلات، آیین نامه انضباطی و اجرایی مسابقات تدوین و به تیم ها ارایه شد.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن