مدعیان لیگ فوتبال محلات آماده صعود به دور دوم

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_000.jpgهفته سوم رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان در حالی فردا جمعه با برگزاری 32 بازی استارت می خورد که مدعیان گروه های 16 گانه برای صعود لحظه شماری می کنند.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در مهمترین رقابت های فردا جمعه تیم های پرواز با یکانه، برق با شهید نعمتی، پرسپولیس خضر با کولاک، امید صدر با شاهین چهرقان، خلیج جورقان با سهند چشین، استقلال سیلو با آزادگان بعثت، استقلال با آریا مجید آباد، آرمان محمدیه با میلان چشین و متحد پرسی گاز با مفتح شورین دیدار می کنند.

 

* آخرین شانس صعود

در مسابقات گروه یک زمین چیت سازیان، تیم پرواز آغازگر بازی های این زمین مقابل یکانه است. پروازی ها پس از باخت هفته قبل مقابل هدف با یک امتیاز قعرنشین جدول شده اند. پرواز در صورت عدم کسب سه امتیاز مقابل یکانه عملا یکی از حذف شدگان امسال است. یکانه هم برای رسیدن به بالای جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد.

در دیگر دیدار این گروه هدف میزبان پیشکسوتان است. هدفی ها اگر این بازی را به سود خود به پایان ببرند از شانس بسیار بالایی برای صعود برخوردار خواهند بود. در گروه دوم زمین چیت سازیان نیز آتشنشانان کار سختی مقابل دینکله کهریز نخواهند داشت. تیم آتشنشانی با ترکیبی از بازیکنان باشگاهی سابق به صدرنشینی این گروه می اندیشد و حریف این تیم در بازی فردا قدرت و تجربه لازم را برای پیروزی ندارد. تیم تابش هم به مصاف آبشاری ها می رود. تیم آبشار هم پس از کسب سه امتیاز بازی هفته گذشته به دلیل عدم اعزام داور به مسابقات با کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی مواجه شد. آبشاری ها هر چند این هفته حریف سرسختی پیش رو ندارند اما کسر امتیاز از این تیم سبب شده تا چیت سازیان دیگر تیم این گروه برای صعود انگیزه مضاعف داشته باشد.


* نبرد برق و شهید نعمتی برای صعود!

در رقابت های گروه یک زمین پل هوایی دیدار حساس تیم های برق و شهید نعمتی را شاهد خواهیم بود. دیداری که وضعیت تیم برق را به لحاظ یک بازی کمتر بهتر از شهید نعمتی نشان می دهد. هر دو تیم سه امتیازی هستند اما شهید نعمتی به لطف تفاضل گل بهتر در جای دوم جدول قرار دارد. تیم برتر این بازی بیش از 60 درصد شانس صعود خواهد داشت.

تیم بنیاد هم باید به مصاف اتحاد خضر برود. بنیاد اگر این بازی هم نتیجه نگیرد از شانس صعود محروم می شود اما در مقابل، تیم اتحاد با کسب سه امتیاز این دیدار به دور بعدی مسابقات صعود می کند.

در گروه دو این مسابقات نیز تیم شهید مفتح در حالی برابر یاران نایب به میدان می رود که طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی به دلیل عدم اعزام به موقع تیم داوری به کسر یک امتیاز جریمه شده است. با این حال شهید مفتح ده متری با پنج امتیاز همچنان صدرنشین است و برای صعود فقط به سه امتیاز نیاز دارد. تیم مشعل هم در صورت شکست آریا توئیجین شرایط بهتری در جدول پس از باخت هفته قبل پیدا می کند.


* آزادگان بعثت در اندیشه صعود

از گروه یک زمین صدر استقلال سیلو میزبان آزادگان بعثت است. استقلالی های سیلو در تنها بازی انجام داده خود سه امتیاز اندوخته اند. این تیم برای نزدیک کردن فاصله خود به صدرجدول باید حریف شش امتیازی اش را در بازی فردا شکست بدهد. از سوی دیگر آزادگان بعثت در صورت پیروزی در این دیدار صعود می کنند.

در دیگر دیدار این زمین یاران شاهد به مصاف شهید گیوه کش می رود. هر دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند و باخت هر یک به منزله حذف از مسابقات است.

در رقابت های گروه دو زمین صدر هم جدال سرنوشت سازی را از تیم های آریا مجید آباد و استقلال شاهد خواهیم بود.

هر دو تیم سه امتیازی هستند اما شرایط استقلال به مراتب بهتر از آریایی ها است. تیم پیروز این بازی صدرنشین می شود. در دیگر دیدار این زمین تیم شهید مدنی پذیرای ثارالله بهشتی است. شهید مدنی از دو دیدار گذشته خود متحمل دو باخت شده است و تنها امید آنها به برتری در این دیدار و بقا در مسابقات است که البته بر روی کاغذ از شانس بسیار کمی برخوردار می باشد.


* امید صدر یک قدم تا صعود

در رقابت های گروه یک زمین الوند تیم پرسپولیس خضر در دومین دیدار خود پذیرای کولاک است.سرخ پوشان پس از پیروزی ارزشمند هفته گذشته مقابل الوند و کسب صدرنشینی حالا برای صعود می جنگند. کولاکی ها هم در دو دیدار اخیر خود به تساوی رسیده اند تا اگر سودای صعود بر سر دارند در این بازی فقط به دنبال برد باشند.

شهید رضوان در بازی دوم این گروه به مصاف شهدای چهرقان می رود. این گروه رکوردار تساوی است و شهدای چهرقان هم تا به حال دو بار مساوی کرده است.

در دیگر دیدارهای این زمین و از گروه دو امید صدر و شاهین چهرقان به مصاف هم می روند. امید صدری ها هم اکنون شش امتیازی هستند و برای صعود سه امتیاز دیگر می خواهند. شاهین چهرقان هم برای صعود از این مرحله محکوم به پیروزی در این دیدار است.

در بازی دوم این گروه هم شهید خضریان باید با رجال دیدار کند. شاگردان پرویز خضریان در بازی نخست خود شکستی تلخ مقابل امید صدر داشتند اما برای صعود شانس دارند. حریف آنها در بازی فردا حذف شده این گروه است.


* متحدی ها تشنه دومین پیروزی پرگل

در رقابت های گروه یک زمین شورین پارسه به مصاف پیام الوند می رود. پیام الوند بواسطه تفاضل گل کمتر نسبت به شهید مردانی در رتبه دوم این گروه قرار گرفته و برای تصاحب صدرنشینی این هفته محکوم به پیروزی مقابل پارسه یک امتیازی  است. در دیگر دیدار این گروه نیز شاهین چشین به دیدار سرخ آباد می رود. شاهینی ها در بازی نخست خود مقابل شهید مردانی باختند تا به مصاف تیم تک امتیازی سرخ آباد بروند.

در گروه دوم زمین شورین هم متحد مدعی عنوان قهرمانی به مصاف مفتح شورین تیم میزبان این زمین می رود. متحدی ها هفته قبل با چهار گل کنجیه را در هم کوبیدند و حالا برای صعود تشنه برد مقابل مفتح هستند. تیم مفتح هم امتیاز با متحد و تفاضل کمتر در رتبه دوم قرار دارد. متحدی ها در صورت برتری در این بازی خود را برای صعود آماده می کنند.

تیم کنجینه هم پس از دو شکست متوالی به دیدار شهید قربانی می رود. تیم شهید قربانی در بازی نخست خود شکست خورد اما در بازی دوم شکستی سنگین را به میثاق تحمیل کرد. شهید قربانی اگر در این بازی به برتری برسد شرایط خوبی را به دست خواهد آورد.


* شهید سریشی یک برد تا صعود

در رقابت های زمین دیزج و از گروه یک خلیج جورقان به دیدار سهند چشین می رود. خلیج جورقان در هفته نخست توانست به یک برد ارزشمند برسد و حالا به دنبال دومین پیروزی خود است. سهند چشین هم در دو دیدار اخیر به تساوی رسیده و اکنون نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد. تیم برنده این دیدار شانس زیادی برای صعود پیدا می کند.

در دیگر دیدار این گروه پارسیان الوند به مصاف صبا مهر می رود. پارسیان اگر در بازی فردا به پیروزی برسد صعود می کند.

رقابت های گروه دوم زمین چمن دیزج هم با دیدار تیم های شهید فهمیده و بابایی حصار آغاز می شود. هر دو تیم شانس کمی برای صعود دارند اما قرار است تا آخرین نفس تلاش کنند.

تیم شهید سریشی صدرنشین این گروه هم برای صعود فقط به یک پیروزی دیگر نیاز دارد. حریف این تیم در بازی فردا تیم مکث است. مکث در هفته نخست خود مقابل اتحاد شکستی سنگین متحمل شدند تا این بار به فکر جبران باشند.


* روز صدرنشینی چشینی ها

در مسابقات زمين خاكي محمديه و از گروه يك چیان محمدیه به دیدار اتحاد رسالت می رود. هر دو تیم سه امتیازی هستند و تیم پیروز میدان می تواند یکی از گزینه های صعود لقب بگیرد.

افق سنگ سفید هم به مصاف تیم پاس الوند ابرو می رود. ابرویی ها از صعود نا امید هستند و چه بسا این بهترین انگیزه برای افقی ها باشد که شمار امتیازات خود را به عدد شش ارتقا دهند.

در رقابت هاي گروه دوم اين زمين هم میلان چشین که به روند موفقیت های خود ادامه داد این بار به دیدار آرمان محمدیه می رود. آرمانی ها صدرنشین این گروه هستند و باید دید آیا می توانند بابرتری در این بازی جشن صعود بگیرند.

آرمان هم تیم دست و پا بسته ای نیست و قطعا باتوجه به تنها یک امتیازی که اندوخته اند این باری برای برد به میدان می آیند. البرز نایب و کانون بعثت هم مصاف دو تیم ناکام است. هر دو تیم برای بازگشت به جمع مدعیان محکوم به پیروزی هستند.


* شهرداری جورقان به فکر جبران

در نخستین دیدار زمین سرباز دو تیم سرباز و شهدای ترکاشوند آغاز گر بازی های این گروه هستند. هر دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند اما ترکاشوند سه امتیازی بهتر از سرباز یک امتیازی جایگاه دارد. هر دو تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار دارند.

شهید سهرابی هم باید با شهید احمدی روشن دیدار کند. شهید سهرابی در صورت برتری در این بازی شانس بالای برای صعود خواهد داشت.

در رقابت های گروه دو زمین سرباز نیز تیم های جوانان عاشورایی و شهرداری جورقان به مصاف هم می روند.

تیم جوانان عاشورایی هفته قبل با سرچشمه دیدار کردند که به دلیل جنجال و اعتراض به داوری، این بازی نیمه کاره ماند تا موضوع در کمیته انضباطی بررسی شود. در رای کمیته انضباطی تیم جوانان عاشورایی بازنده اعلام شدند تا شرایط برای رقابت این تیم بسیار سخت شود. شهرداری جورقان هم در بازی هفته قبل خود باخت تا وضعیت گروهش را پیچیده کند.

تیم شهدای ولیعصر هم پس از یک پیروزی دلچسب مقابل تیم های شهرداری جورقان، حالا با ایرانیان دیدار می کند.

ایرانیان برای جبران امتیازهای از دست رفته محکوم به پیروزی مقابل تیم شهدای ولیعصر است اما این تیم هم خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن