پیغام خصوصی آقای مدیر برای نکونام؛

یا امارات یا جام جهانی!

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_nekoonam.jpgماجرای انصراف جواد نکونام از قرارداد با باشگاه الشارجه امارات حکایتی عجیب و خواندنی دارد. نکونام که با پیشنهاد وسوسه انگیز و اغواکننده باشگاه امارتی روبرو شده بود، عزمش را برای رفتن جزم کرده بود اما نگاهش در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای تغییر کرد و تصمیم گرفت تا قید دلارهای نفتی الشارجه را زده و در ایران بماند.

به گزارش "همدان فوتبال"، این تغییر موضع ناگهانی به دو دلیل بود. دلیل اول به درخواست موکد وزیر ورزش بازمی گشت که به فتح الله زاده دستور داده تحت هر شرایطی مانع قرارداد نکونام و باشگاه اماراتی شارجه شود چرا که صلاح نیست کاپیتان تیم ملی ایران در لیگی بازی کند که نام مجعول خلیج ع ر ب ی را بر خود دارد.

از یک منبع موثق شنیدیم جدا از دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیرعامل استقلال مبنی بر حفظ نکونام، در تغییر مسیر جواد یک پیغام خصوصی هم دخیل بوده است.

اگرچه برخی نزدیکان نکونام مدعی هستند جواد با وجود رقم فوق العاده چشمگیر باشگاه الشارجه، تنها به این دلیل که نام جعلی روی لیگ امارات گذاشته شده، اصلا قصد توافق با شارجه را نداشت اما از یک منبع موثق شنیدیم وقتی علی کفاشیان در دفاع از مذاکره نکونام و نماینده باشگاه شارجه اعلام کرد پولی که اماراتی ها به نکو می دهند ۵ برابر بالاترین پیشنهاد داخلی اوست، یکی از مدیران رده بالای نظام در تماس با مسوولان فدراسیون فوتبال از آنها خواست به جواد نکونام بگویند اگر در این مقطع که فدراسیون فوتبال امارات گستاخانه نام خلیج همیشه فارس را جعل کرده و قصد دارد لیگ فوتبال امارات را با نام جعلی برگزار کند، به شارجه برود، باید قید جام جهانی را بزند.

یک منبع آگاه از راهروهای فدراسیون فوتبال از مکالمه تلفنی یکی از مدیران عالیرتبه با رئیس فدراسیون فوتبال خبر می دهد که از پشت گوشی تلفن به کفاشیان برای نکونام اینگونه پیغام داد: «پول خوب میدن، عیبی نداره، بره شارجه ولی بعدش هم لطف کنه کاپیتان تیم ملی امارات بشه چون ما با بازیکنی که در لیگ جعلی امارات بازی کنه، نمی ریم جام جهانی چه برسه به این که بازوبند کاپیتانی تیم ملی رو هم بهش بدیم!»

 

این منبع آگاه خبر می‌دهد پس از اینکه وزارت ورزش به فتح الله زاده دستور داد نکونام را حفظ کند، از رویانیان نیز خواست برای برگرداندن خلعتبری از لیگ جعلی امارات با مدیران عجمان وارد مذاکره شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن