کريمي ما را تحت تاثير قرار داد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_majid_jalali.jpgسرمربي تيم تراکتورسازي مي‌گويد تراکتورسازي مي‌خواهد شروع خوبي در ليگ برتر داشته باشد و همه بازيکنان اين تيم براي اين کار انگيزه بالايي دارند.

به گزارش "همدان فوتبال"، مجيد جلالي در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر پرسپوليس در هفته نخست ليگ برتر اظهار کرد: از اينکه دوباره خداوند به من فرصت داد تا بتوانم در کنار فوتبال باشم و در سطحي که دوست دارم کار کنم، خوشحالم. همچنين خوشحالم که بعد از سال‌ها کار کردن در خوزستان عزيز، حالا در استاني کار مي‌کنم که ظرفيت‌هاي خوب و بستري مناسب براي خدمت‌گزاري دارد. اميدوارم بتوانم در اين جا هم منشاء خدمت باشم.

وي ادامه داد: آخرين باري که در ليگ بودم با پرسپوليس بازي داشتم و حالا بعد از يک سال استراحت، اولين بازي دوباره با پرسپوليس است. ما امسال صاحب يک تيم بزرگ هستيم و همه بازيکنان براي يک فصل خوب اشتياق دارند. اميدوارم جوابگوي محبت و خوبي‌هاي هواداران باشيم و فردا شايستگي‌مان را در زمين اثبات کنيم.

جلالي درباره شرايط تيمش گفت: اگر تمرين‌هايمان را مي‌ديديد متوجه مي‌شديد که بازيکنان ما چقدر اعتماد به نفس دارند و همه آماده يک شروع خوب در ليگ هستند. بازيکناني که قبلا در پرسپوليس بوده‌اند هم بيشتر به فکر يک شروع خوب هستند تا اينکه مقابل تيم قبلي خود بازي کنند.

سرمربي تراکتور درباره سهميه هواداران تراکتورسازي از سکوهاي ورزشگاه آزادي هم گفت: اين چيزي نيست که بشود برايش درصد قائل شد و فيلتر گذاشت. تعدادي که به ورزشگاه مي‌آيند اين موضوع را مشخص مي‌کنند. ما فقط قبل از بازي مي‌توانيم درباره اين موضوع صحبت کنيم.

وي درباره پرسپوليس گفت: اين تيم هم تغييرات زيادي داشته است. ما بازي تدارکاتي خوبي مقابل آن‌ها برگزار کرديم. در چند روز گذشته هم تمرين‌هايمان را بر اساس شيوه بازي اين تيم طراحي کرديم. ان‌شاءالله بازي زيبايي خواهد شد.

سرمربي تراکتورسازي درباره بحث انتخاب کاپيتان تيم در فصل جديد هم گفت: اين موضوع حل شد وقتي با بازيکنان با صداقت صحبت کنيد آن‌ها هم منطقي قبول مي‌کنند. محمد نصرتي استقبال کرد و من حتي با علي کريمي صحبت کردم. در حال حاضر همه روي کاپيتاني مرتضي اسدي اتفاق نظر دارند.

جلالي درباره آخرين وضعيت علي کريمي گفت: او تمرين‌هاي فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشته است و آنقدر خوب بود که ما را هم تحت تاثير قرار داد. مطمئنا فصل خوب و شروع خوبي را از او خواهيد ديد. ما مي‌خواهيم انتظارات هواداران را که کاملا به حق است برآورده کنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال که آيا کريم انصاري فرد مي‌تواند مقابل پرسپوليس بازي کند يا خير گفت: از لحاظ قانوني مشکل اين بازيکن برطرف شده و مي‌تواند فردا بازي کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن