پرسپولیس با درخشش تازه‌واردها تراکتور را شکست داد

b_150_100_16777215_00_images_stories_shoot.jpgتیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در لیگ برتر برابر تراکتورسازی به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را سید صالحی روی پاس پیام صادقیان به ثمر رساند.

به گزارش "همدان فوتبال"، در آغاز هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس از ساعت 22:20 چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت که این دیدار با برتری 1-0 پرسپولیس به پایان رسید.  تک گل این بازی را سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 81 به ثمر رساند.

 

بازی در آرامش کامل آغاز شد و هر دو تیم در دقایق ابتدایی فقط به محک زدن یکدیگر پرداختند.

دقیقه 10، پرسپولیسی‌ها توپی را به روی دروازه تراکتورسازی ارسال کردند که با برخورد با مدافع این تیم در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت اما محسن قهرمانی با نشان دادن نقطه پنالتی کاری کرد که حمله پرسپولیس بی نتیجه نماند. این تصمیم یه یکباره جو ورزشگاه را ملتهب کرد چون به نظر می‌رسید که قهرمانی اشتباه کرده است. در نهایت، رضا حقیقی ضربه پنالتی را به پای حامد لک کوبید و  توپ برگشتی در رقابت نوری و حقیقی برای گلزنی، بر روی سر حقیقی نشست و بعد از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت.

5 دقیقه بعد غلامرضا رضایی پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد که در موقعیت تک به تک توپ را از فراز دستان لک به سمت دروازه فرستاد و با این دروازه بان برخورد کرد اما ضربه آرام او به خط دروازه نرسید و توسط مدافعان تراکتورسازی دفع شد.

در دقیقه 24 ارسال هادی نوروزی روی سر محمد نوری نشست که ضربه سر این بازیکن بعد از برخورد با دستان لک و تیر دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست در ادامه اتفاق دیگری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم از همان ابتدا با هیجان زیادی آغاز شد. هادی نورزوی در دقایقی ابتدایی این نیمه با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد اما پیش از آن که بتواند توپ را به سمت دروازه شلیک کند با خطای کاپیتان تراکتورسازی سرنگون شد. قهرمانی بلافاصله کارت قرمز خود را به اسدی نشان داد تا تیم مهمان نیمه دوم را 10 نفره بازی کند.

دقایق 50 و 55 پرسپولیس دو موقعیت نصفه و نیمه گلزنی را از دست داد. بعد از این فرصت بازی دچار افتی محسوس شد و تا دقیقه 80 به غیر از چند موقعیت برای پرسپولیس که توسط مدافعان و دروازه‌بان تراکتورسازی دفع شد، موقعیت دیگری خلق نشد. در دقیقه 80 سیدمهدی سیدصالحی با فرار از میان مدافعان تراکتورسازی توپ ارسالی پیام صادقیان را به گل برتری پرسپولیس تبدیل کرد.

در دقیقه 85 پاس علی عسگر توسط محمد نوری به گل تبدیل شد که داور اعلام آفساید کرد. در نیمه دوم برای پرسپولیس کفشگری به جای حقیقی و صادقیان به جای رضایی وارد زمین شدند و علی عسگر جایگزین هادی نوروزی شد.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت تا این تیم در هفته نخست سه امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی را کسب کند.

در دیگر دیدار امشب استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که بازی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن بنگر، میثم حسینی، رضا حقیقی(از دقیقه 73 مهرداد کفشگری)، سید مهدی سیدصالحی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 66 پیام صادقیان)، قاسم دهنوی، محمد نوری و هادی نوروزی( از دقیقه 86 حمید علی عسگر)

سرمربی: علی دایی

ترکیب تراکتوسازی تبریز:

حامد لک،‌ حبیب گردانی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی( از دقیقه 82 میثم بائو)، جواد کاظمیان( از دقیقه 53 فرشید طالبی)، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی( از دقیقه 63 محسن بیع‌خواه)

سرمربی: مجید جلالی

 

منبع: مشرق

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن