كجاي دنيا يك مربي قبل از بازي مشتري بازيكن حريف مي شود؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_khatibi.jpgرسول خطيبي بعد از شكست مقابل استقلال صحبتهايي به زبان آورد كه به مذاق استقلالي ها خوش نيامد. خطيبي از تماس با سعيد آقايي، بازيكن جوانشان پرده برداشت و در صحبتهايي مسئولان استقلال را عامل اين كار معرفي كرد اما حالا و در حالي كه ميرشاد ماجدي از او شكايت كرده اين حرفها را به زبان مي آورد كه البته حق را به اين مربي جوان مي دهيم. خطيبي درباره شكايت ماجدي مي گويد:« من اصلا حرفي از ماجدي نزدم و نگفتم او به بازيكن ما زنگ زده. من گفتم سرپرست و مربي تيم ملي جوانان با بازيكن ما تماس گرفتند. حتي تا پب بازي به سرپرست و بازيكن ما زنگ مي زدند كه بايد بيايي اردو. اين بازيكن را رو آورده ايم و حالا كه شرايطش خوب شده چند روز قبل از بازي اينگونه او را تحريك مي كنند. مگر فدراسيون دبيرخانه ندارد؟ مگر قانون وجود ندارد و مگر بازيكن صاحب ندارد؟من مي گويم ميرشاد ماجدي رييس كميته جوانان است و از قانون سر در مي آورد. مگر اين قانون نيست كه وقتي مي خواهند بازيكني را به اردو دعوت كنند به باشگاهش نامه مي نويسند؟ مگر براي تيم ملي هم مربي زنگ مي زند و به بازيكن مي گويد كه بيا اردو؟زنگ زده اند به آقايي و گفته اند اگر به اردو نيايي نامه مي نويسيم به تاج. اين يعني چي؟ من نمي دانم. »

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، خطيبي صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« رييس كميته جوانان ميرشاد ماجدي است. من نمي گويم او زنگ زده اما مي گويم كه قانوني هم بايد وجود داشته باشد. بازيكن جوان را دعوت كرديد؟ عيبي ندارد. ما هم دوست داريم او به تيم ملي كمك كند اما اينكه تا شب بازي به بازيكن ما زنگ بزنند و با روحيه او بازي كنند كه درست نيست. فكر كنم به جاي فوتبال بيشتر بايد فكر حواشي باشم. مگر سرپرست و مربي تيم ملي جوانان نمي دانند كه اين بازيكن بايد روبروي استقلال بازي كند؟ پس چطور اعلام مي كنند كه بيايد ارد و اگر نيايد فلان كار را انجام مي دهيم. همان بازيكني كه تحريكش كردند، سعيد آقايي، ضعيفترين بازيكن ما بود. در حالي كه در بازي هاي دوستانه بهترين يار ما بود و از لحاظ فوتبالي در بهترين شرايط قرار داشت»

رسول خطيبي ناراحتي خود را اينگونه ابراز مي كند:« وقتي مربي و سرپرست تيم ملي جوانا شب بازي به بازيكن ما زنگ مي زنند، معادله به هم مي ريزد.اين اتفاق روحيه تاثيرگذارترين بازيكن تيم ما را به هم زد. من خسرو حيدري را سپرده بودم به او اما ديدي كه از همان نقطه گل خورديم. من انتظار نداشتم بازيكنان جوانم 3 گل به استقلال بزنند. از عملكذرد آنها راضي ام. باخت را هم قبول دارم و دنبال توجيه نيستم اما اي كاش اينگونه با روحيه بازيكن جوان من بازي نمي كردند. الان هم شرايطش به هم ريخته و باور كنيد تا چند هفته نمي توانم از او استفاده كنم. مي خواهم براي آقايي صبح و بعد از ظهر تمرين بگذارم تا شايد به شرايطي ايده ال برگردد»

 

رابطه رسول خطيبي و امير قلعه نويي ، رابطه خوبي است اما رسول كنايه اي هم مي زند به سرمربي استقلال و مي گويد:« قلعه نويي استاد و بزرگ من اما آيا درست است 2 روز قبل از بازي از اين بازيكن تعريف و تمجيد شود. قلعه نويي رابطه خوبي با مسئولان ما دارد. وقتي قبل از بازي تماس گرفت تا از مسئولان ما براي استقلال زمين بگيرد گفت كه من از الان سعيد آقايي را مي خواهم و مشتري جدي اش هستم. از قلعه نويي مي پرسم آيا خصوصيات اخلاقي يا فني آقايي را مي داند كه مشتري اش است؟ آقايي اولين بازي اش را در ليگ روبروي استقلال انجام داد اما از شما مي پرسم كجاي دنيا يك مربي قبل از بازي مشتري بازيكن حريف مي شود؟ اينها ذهنيت بوجود مي آورد اما باز هم مي گويم قلعه نويي بزرگ است .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن